וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה ארצי יופיע בשדרות, תושבים בעזה מאיימים בירי: "חכו חכו, נגיע גם"

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 16:35

אלפי בני אדם צפויים להגיע היום להופעתו ההיסטורית של שלמה ארצי בשדרות, אלא שבעזה יש כאלה שמאיימים: "יחידת הבלונים, לעדכונכם: הערב תתקיים הופעה גדולה בשדרות". בנוסף פורסם סרטון שבו נראים טילים שמופנים לעבר ישראל הלילה. על אף האיומים, המופע יתקיים כמתוכנן

שלמה ארצי מדבר על תקופת השפל בקריירה, "פגישה עם רוני קובן"/כאן 11

בשדרות צפויה להירשם היום היסטוריה קטנה כשהמוזיקאי הענק שלמה ארצי יתארח לראשונה למופע מלא בעיר. על אף המתיחות היחסית בגזרת רצועת עזה שנגרמה בעקבות ההתפרעויות על הגדר בראש השנה, אלפי מעריצים מהדרום הסתערו על הכרטיסים והם צפויים להגיע הערב למופע.

ברצועת עזה לא נותרו אדישים למופע המדובר ויש מי שכבר מאיימים על תושבי העיר הדרומית. גולשים עזתיים פרסמו איומים, רמיזות וקריאות לשגר רקטות לעבר שדרות בעת המופע. "היום בשדרות יתקיים מופע ענק בשעה 19:00. כל היחידות בהאזנה?", "יחידת הבלונים, לעדכונכם: היום תתקיים הופעה גדולה בשדרות בשעה 19:00", "שדרות, חכי חכי הלילה", "לעדונכם - היום בשעה שבע תיערך הופעה גדולה בשדרות", "אנשי בהאא' - שדרות קוראת לכם" (הכוונה למפקד החטיבה הצפונית ברצועת עזה של הג'יהאד האיסלמי שחוסל בידי ישראל - י"ר). בנוסף פורסם סרטון שבו נראים טילים שמופנים לעבר ישראל, לאחר מכן מופיעה ההזמנה להופעה של ארצי ונכתב "קיבלנו הזמנה, נגיע למופע".

על אף האיומים מצד אותם אנשים, אין שינוי בהנחיות של פיקוד העורף והמשטרה והמופע יתקיים כרגיל. יצוין כי לא נמסרו שום איומים מצד ארגוני הטרור כדוגמת חמאס או הג'יהאד האיסלמי.

  • עוד באותו נושא:
  • שלמה ארצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully