וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריילר החדש של "ריק ומורטי" חושף את הקולות החדשים של השניים

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 10:50

גיבורי סדרת הלהיט זוכים לקולות חדשים-ישנים אחרי שהמדבב המקורי, ג'סטין רוילנד, פוטר בעקבות האשמות רבות נגדו על התנהגות בלתי הולמת והטרדות מיניות. צפו

טריילר "ריק ומורטי" עונה 7/אדולט סווים

רשת אדולט סווים חשפה את הטריילר המלא של העונה השביעית של "ריק ומורטי", ובו אפשר לשמוע לראשונה את הקולות החדשים של צמד הגיבורים - שנשמעים מאוד דומים למקור. הסיבה לליהוק המחודש היא פיטוריו של ג'סטין רוילנד, שגם שותף ליצירת הסדרה, אחרי שפוטר מוקדם יותר השנה בגלל האשמות על התנהגות בלתי הולמת. מקורב לערוץ אמר ל"הוליווד ריפורטר" כי זהותם של השחקנים החדשים נשמרת בסוד עד לבכורת העונה ב-15 באוקטובר (אל נטפליקס ישראל היא צפויה להגיע למחרת, כמו תמיד). "אנחנו רוצים שהתוכנית תדבר בעד עצמה", אמר המקורב ל"הוליווד ריפורטר". "אנחנו מאמינים בחוזקה של העונה ובקולות החדשים שלנו ואנחנו רוצים לשמר את חווית הצפייה למעריצים".

רוילנד פוטר גם מהסדרה "הפכים סולאריים" של הולו (בישראל בדיסני פלוס), שהיה שותף ליצירתה. במקרה הזה הוא הוחלף כמדבב על ידי השחקן הבריטי דן סטיבנס ("אחוזת דאונטון"), עם מהלך עלילתי שהצדיק את השינוי בקולה ובמבטאה של דמותו.

ג'סטין רוילנד, מיוצרי "ריק ומורטי" ומדבב הדמויות. Greg Doherty/Getty Images, GettyImages
קולות דומים לשלו? ג'סטין רוילנד/GettyImages, Greg Doherty/Getty Images

אף שבחודש מרץ האחרון האישומים נגד רוילנד בוטלו בשל חוסר ראיות מספקות, הוא עדיין מסובך בהאשמות נגדו. מוקדם יותר החודש חשפו חדשות NBC כי היוצר ניצל את מעמדו לכאורה ושלח הודעות מטרידות בעלות אופי מיני למעריצות רבות, כולל קטינות. אחת מהמתלוננות אף סיפרה שתקף אותה מינית. על פי התחקיר, 11 נשים וא-בינארים חשפו אלפי הודעות שנאספו בין השנים 2013-2022, בהן נדמה כי רוילנד המיר לכאורה את אופיין של השיחות מידידותיות למיניות. שלוש מהמתלוננות סיפרו שהיו בנות 16 בלבד בזמן שדיברו עם רוילנד. לפי הדיווחים של הרשת, עומדות ברשותם גם תמונות, סרטונים, פוסטים ברשתות החברתיות, מיילים ואף קבלות על כרטיסי טיסה ומוניות המאששות את אותן טענות.

אחת מהנשים שהתלוננו סיפרה כי נפגשה עם רוילנד לאחר שהכירו בטינדר ובפגישה הוא תקף אותה מינית, ואף אילץ אותה לבצע בו מין אוראלי על אף שסירבה. אישה נוספת שנפגשה עם היוצר סיפרה כי שילם לה על טיסה ללוס אנג'לס, וכשהגיעה שודלה לקיים איתו ועם אישה נוספת יחסי מין. לדבריהן, שתי הנשים היו אז בנות 20 בעוד רוילנד היה בשנות ה-30 המאוחרות לחייו.

על רקע ההאשמות פוטר רוילנד על ידי אדולט סווים, שמשדרת את "ריק ומורטי" בארצות הברית (בישראל היא זמינה בנטפליקס), וכן על ידי הולו מהסדרה "הפכים סולאריים" (בישראל בדיסני פלוס). "ריק ומורטי" חוזרת בחודש אוקטובר לעונה חדשה שתהיה לראשונה בלי רוילנד בתפקיד שתי הדמויות הראשיות, אך אדולט סווים טרם חשפה מי יחליף אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully