וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש למה לחכות: הסרט של טיילור סוויפט יגיע גם לישראל

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 13:10

לידיעת המעריצות והמעריצים: הסרט המלווה את סיבוב ההופעות המצליח של הזמרת, "The Eras Tour", יעלה בסינמה סיטי ובקולנוע לב במקביל לשאר העולם ב-13 באוקטובר

טריילר לסרט סיבוב ההופעות Eras של טיילור סוויפט/טיילור סוויפט

הסרט של טיילור סוויפט, "Taylor Swift: The Eras Tour", יעלה גם בישראל - כך הוכרז היום (רביעי). הסרט יעלה בישראל בסינמה סיטי ובקולנוע לב, במקביל למדינות רבות אחרות בשאר העולם, ב-13 באוקטובר.

סוויפט מנהלת בימים אלה את סיבוב ההופעות שלה "The Eras Tour", עם יותר מ-150 הופעות ברחבי העולם. על פי הערכות אנליסטים שפורסמו ב-CNN, ההכנסות ממכירת הכרטיסים להופעות צפויות להגיע ל-2.2 מיליארד דולרים - ובכך להפוך את הסיבוב למצליח ביותר בכל הזמנים.

מעריצים רבים של סוויפט לא הצליחו להשיג כרטיס למופעים, שהמכירות אליהם הפכו למסע מורט עצבים של ממש. הביקוש האדיר הוביל למכירה של הכרטיסים תוך דקות בכל הופעה, כשעשרות אלפי מעריצים נותרים לשיר יחד מחוץ לאצטדיון. כדי לאפשר להם לחוות סוג של פיצוי, ולאחרים להמשיך את החגיגה האדירה שסובבת את ההופעות, הודיעה סוויפט על השקת הסרט הרשמי של הסבב, שיורכב מתיעודים של שלוש הופעות שונות במהלכו. אורכו של הסרט אמור לעמוד על שעתיים ו-45 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully