וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שעברה ניתוח חירום, סופיה לורן מעדכנת: "מצבי טוב יותר"

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 12:49

השחקנית וזוכת האוסקר האיטלקייה בת ה-89 עברה ניתוח חירום בעקבות נפילתה בחדר האמבטיה בביתה בשוויץ. יומיים לאחר מכן, היא מוסרת: "אני מודה לכולם על החיבה והדאגה שהפגינו כלפיי. מצבי טוב יותר, אני רק צריכה לעבור שיקום ולתת לעצמי זמן לנוח"

סופיה לורן. Ivan Sarfatti,
סופיה לורן/Ivan Sarfatti

שחקנית הקולנוע וזוכת האוסקר האיטלקייה סופיה לורן, אשר עברה ניתוח חירום לאחר שנפלה בחדר האמבטיה בביתה בשוויץ, מסרה עדכון על מצבה הרפואי והודתה לכל מי שדאג לה. "אני מודה לכולם על החיבה והדאגה שהפגינו כלפיי", מסרה. "מצבי טוב יותר, אני רק צריכה לעבור שיקום ולתת לעצמי זמן לנוח". ללורן בת ה-89 נגרמו מספר שברים חמורים בחלקים שונים של הירך ושל עצם הירך.

לורן נולדה בשם סופיה וילאני שיקולונה ברומא ב-20 ספטמבר 1934. היא חתומה על קריירה ארוכה ומצליחה, ונחשבת לאחת הנציגות הכי מובהקות של הקולנוע האיטלקי וגם ההוליוודי. בגיל 15 השתתפה בתחרות מלכת היופי של איטליה ולאחר מכן נרשמה ללימודי משחק והחלה את הקריירה הקולנועית שלה בגיל 16. היא זכתה בפרסים רבים ובהם שני פרסי אוסקר: פרס לשחקנית הטובה ביותר לשנת 1962 על תפקידה בסרט "לה צ'וצ'ארה" בבימויו של ויטוריו דה סיקה, פרס שנחשב לפורץ דרך כי זו הייתה הפעם הראשונה שבה שחקן או שחקנית זכו בפרס הזה על תפקיד שאינו באנגלית. ופרס לשם כבוד על תרומתה לעולם הקולנוע בשנת 1991.

היא שיחקה בין השאר גם בסרטים "קוו ואדיס", "אנה", "סקנדל בסורנטו", "הגאווה והתשוקה", "תשוקה בצל האילנות", "ספינת האהבה", "הסחלב השחור", "זה התחיל בנאפולי", "המיליונרית", "ניחוח של סקנדל", "אל סיד", "אתמול, היום ומחר", "נישואין נוסח איטליה", "יהודית", "הרוזנת מהונג קונג", "שדה החמניות", "יום מיוחד", "גנרל על הכוונת", "משהו ללבוש" ו"משתגעים על אהבה". בשנת 2021 הקריירה שלה התחדשה עם הופעה שזכתה לשבחים בסרט "כל החיים לפניו" בבימויו של בנה, אדוארדו פונטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully