וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פליטווד מק לא תחזור להופיע אחרי שכריסטין מקווי מתה. אין טעם"

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 20:18

סטיבי ניקס העריכה בריאיון למגזין וולצ'ר כי ההרכב המיתולוגי, הפעיל מאז שנות ה-60, לא ישוב לפעילות אחרי מותה של הזמרת בנובמבר שעבר. "אי אפשר להחליף אותה"

כריסטין מקווי ולידה סטיבי ניקס, חברות ההרכב פליטווד מק, 26 בינואר 2018, ניו יורק. Kevin Mazur/Getty Images for NARAS, GettyImages
סטיבי ניקס וכריסטין מקווי, 2018/GettyImages, Kevin Mazur/Getty Images for NARAS

סטיבי ניקס, אחת הזמרות של ההרכב המיתולוגי פליטווד מק, אמרה בריאיון למגזין וולצ'ר שבעקבות מותה של חברתה להרכב, הזמרת והקלידנית כריסטין מקווי, ההרכב לא ישוב להופיע.

"כשכריסטין מתה, הרגשתי שאי אפשר להחליף אותה. פשוט אי אפשר. מה זה בלעדיה? אתם מבינים למה אני מתכוונת? היא הייתה כמו הנפש התאומה שלי, הנפש המוזיקלית התאומה שלי, והחברה הכי טובה שלי שביליתי איתה יותר זמן מאשר עם כל חבר טוב אחר מחוץ ללהקה", אמרה ניקס. "כשהיא מתה, הבנתי שאנחנו פשוט לא יכולים להמשיך עם זה. אין סיבה לעשות זאת".

מקווי הלכה לעולמה בנובמבר שעבר ממחלה. היא הצטרפה ב-1970 ללהקת פליטווד מק לאחר שנישאה לג'ון מקווי, בסיסה הלהקה. בנוסף לחברותה בהרכב, היא הוציאה גם שלושה אלבומי סולו. ב-1998 היא הוכנסה אל היכל התהילה של הרוקנ'רול. באותה שנה היא גם פרשה מעולם המוזיקה ומאז הוציאה רק אלבום אחד ב-2004. ב-2013 שבה להופיע עם פליטווד מק על הבמה והצטרפה מחדש ללהקה ב-2014, ויצאה עם חבריה לסיבוב הופעות עולמי.

להקת הרוק שנוסדה ב-1967 מכרה יותר מ-100 מיליון אלבומים ברחבי העולם, מה שהפך אותה לאחת הלהקות המצליחות ביותר שנוסדו. כמה מהשירים שמקווי שרה בלהקה הם מהמוכרים ביותר שלה, כגון "Don't Stop" ו-"Tusk".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully