וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

54 שנים אחרי שנעלמו, נמצאו ושוחזרו פרקים מסדרה של חלק מחבורת "מונטי פייתון"

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 21:15

רשת ITV הבריטית שיחזרה פרקים אבודים מסדרת המערכונים "The Complete and Utter History of Britain" מ-1969, שכתבו וכיכבו בה טרי ג'ונס ומייקל פיילין, חלק מחבורת מונטי פייתון. רוב הסדרה, שתרמה להיווצרות מונטי פייתון, לא שודרה מעולם וכעת היא תהיה זמינה בסטרימינג

חבורת מונטי פייתון, אפריל 1976. Michael Putland, GettyImages
חבורת מונטי פייתון, אפריל 1976/GettyImages, Michael Putland

רשת ITV הבריטית שיחזרה פרקים אבודים מסדרת המערכונים "The Complete and Utter History of Britain" משנת 1969, שכתבו וכיכבו בה השחקנים והכותבים טרי ג'ונס המנוח ומייקל פיילין, חלק מחבורת מונטי פייתון, קצת לפני פריצת החבורה המיתולוגית עם הסדרה "הקרקס המעופף של מונטי פייתון". רוב הסדרה אמנם לא שודר אבל קיומה תרם להיווצרות מונטי פייתון.

השחקנים, הקומיקאים והיוצרים הענקיים ג'ונס ופיילין, יצרו את הסדרה "The Complete and Utter History of Britain" עבור רשת LWT בינואר ובפברואר 1969, שגם הופקו. באותה תקופה, רשת LWT חיברה את שני הפרקים הראשונים לפרק אחד שלדעתם היה "חזק יותר", והורידה משני הפרקים המקוריים כ-25 דקות. במשך שנים רבות, היה נדמה שכל הסדרה נמחקה. בהמשך, נמצאו שני הפרקים הראשונים אצל הבמאי מוריס מרפי, ויצאו לאור ב-DVD ב-2014. באחרונה התגלו בארכיון ITV כל שאר הפרקים של הסדרה, והם טופלו, נוקו, הוסף להם צבע והם עלו כעת לשירותי הסטרימינג Britbox ול-ITVX.

פיילין וג'ונס העבירו בעבר ביקורת על הסדרה שרובה נגנז. ג'ונס לא היה מרוצה מהקצב של הפרקים ששרדו, ופיילין אמר: "זה היה די גרוע. דברים כמו אפקטים קוליים שגויים יכולים להרוס סקיצה". עם זאת הוסיף "יש שם כמה רעיונות טובים למדי. יש לראות מידה מסויימת של פייתון בזה. זה יותר מצחיק ממה שזכרתי". עם זאת, כישלון הסדרה סייע להיווצרות מונטי פייתון באותה שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully