וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן: הייתי מוותר על כל השירים בשביל קשר טוב עם אבא

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 14:36

חצי שנה לאחר מותו של יהונתן גפן, ישודר הערב בקשת סרט עליו של בנו אביב, בו שוחח עם חבריו. "בלי הקשר הפגום עם אבא לא הייתי יוצר והיו נחסכים גם הרבה כאבים", אומר גפן לקרוב משפחתו, ליאור דיין, "בגלל האבות שלנו הלכנו על רימוני הלם כל החיים"

אביב גפן משוחח עם ליאור דיין בקטע מהסרט "אבא. סיפור" העוסק ביהונתן גפן/קשת 12

חצי שנה לאחר מותו של המשורר, הפזמונאי והסופר יהונתן גפן בגיל 76, ישודר עליו הערב בקשת 12 סרט עליו חתום בנו, הזמר והמוזיקאי אביב גפן, "אבא. סיפור" שמו. במסגרת הסרט, אביב יוצא לגלות את אביו מחדש עם חברים קרובים ונחשף לסיפורים שלא נשמעו.

בקטע בסרט (צפו בו - מעל), קרוב משפחתו ליאור דיין שואל את גפן באשר ליחסיו עם אביו: "עד כמה, לדעתך, הקשר הפגום הוא חלק מהיצירה שלך? האם היית אדם שונה כיוצר אם לאבא שלך ולך היה קשר כמו שיש לך עם הילדים שלך?".

גפן משיב: "כנראה שלא הייתי יוצר. והיו נחסכים גם הרבה כאבים".

דיין אומר: "אז גם אני חושב ככה. אם אתה שואל אותי, כמי שמסתכל מהצד, ברור שהמחיר הוא מחיר בפועל על המציאות, אבל המתנה היחידה שמקבלים זה עומקים, זה יכולות ביטוי של רגשות..."

גפן: "אבל אני מוותר על כל זה. מוותר על כל זה, כי מבחינתי, אני ואתה בגלל האבות שלנו הלכנו כל החיים על רימוני הלם, כל הזמן. התפוצצנו כל הזמן מחדש, ושוב אספנו את עצמנו. כשאני רואה את האדם הרגיל, הנורמטיבי, אני מת להיות כמוהו. עזוב את כל השירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully