וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב שלי כואב": גל גדות עדכנה את 109 מיליוני עוקביה על מלחמת הפתע

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 20:39

"לפחות 100 ישראלים נרצחו ועשרות נשים ילדים וזקנים מוחזקים כבני ערובה בעזה על ידי חמאס", כתבה גדות באינסטגרם לעוקביה על המלחמה, וציטטה: "'אני שומעת את קולם והם דופקים בדלת. אני עם שני ילדיי הקטנים'. מתפללת עבור כל אלה שכואבים"

בווידאו: מחבלים חדרו מעזה לשטח ישראל וירי כבד מהדרום ועד מרכז הארץ/צילום: יותם רונן, אבי רוקח, ניב אהרונסון, רויטרס ותיעוד ברשתות חברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכוית היוצרים

גל גדות כתבה הערב (מוצאי שבת) ל-109 מיליוני עוקביה באינסטגרם פוסט באנגלית על מלחמת הפתע בישראל.

"לפחות 100 ישראלים נרצחו ועשרות נשים ילדים וזקנים מוחזקים כבני ערובה בעזה על ידי חמאס. החל משעות הבוקר המוקדמות נורו יותר מ-3,000 רקטות. חמאס מחזיק בני ערובה, שולט בבסיסים וביישובים בישראל. היו יותר מ-900 פצועים והלחימה הקשה עדיין נמשכת", כתבה השחקנית הישראלית ואז ציטטה את אחת מהשיחות וההודעות הרבות שתושבים נצורים העבירו בכל דרך אפשרית: "'אני שומעת את קולם והם דופקים בדלת. אני עם שני ילדיי הקטנים'", ולבסוף הוסיפה: "הלב שלי כואב. מתפללת עבור כל אלה שכואבים".

חמאס פתח הבוקר (שבת) במתקפת פתע על ישראל שכוללת ירי מתמשך של אלפי רקטות לדרום ולמרכז וכן חדירות של מאות פלסטינים ומחבלים מרצועת עזה ליישובים באזור הדרום. לפחות 100 בני אדם נרצחו, ומשרד הבריאות עדכן כי כאלף פצועים מטופלים בבתי החולים. גורמים בצה"ל אמרו כי חמאס מחזיק בכמה יישובים בעוטף עזה. דובר צה"ל אישר כי ישנם חטופים ישראלים שהועברו לשטח עזה.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully