וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחו הופעותיהם של אמה שפלן ושל Il Volo

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 13:29

בעקבות מלחמת עזה, שתי הופעות פופ אופראיות בינלאומיות שונות, שנקבעו למוצ"ש הקרוב, נדחו למועד שטרם נמסר: זמרת הסופרן אמה שפלן בקיסריה והטריו האיטלקי איל וולו (Il Volo) בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב

הטריו איל וולו (Il Volo). management 0PERA & BLEU'S,
Il Volo/management 0PERA & BLEU'S

בעקבות מלחמת עזה, שתי הופעות פופ אופראיות בינלאומיות שונות, שנקבעו למוצ"ש הקרוב (14 באוקטובר), נדחו: זמרת הסופרן אמה שפלן בקיסריה והטריו האיטלקי איל וולו (Il Volo) בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.

הופעת איל וולו נדחתה ל-9 באפריל 2024, ותתקיים באותו מקום שבו הייתה אמורה להיערך ההופעה שבוטלה - היכל מנורה בתל אביב. מההפקה נמסר שהכרטיסים שבידי רוכשי הכרטיסים תקפים לתאריך המופע החדש. בתשובה לשאלת וואלה! תרבות אם קהל שמעוניין לקבל את כספי הכרטיסים בחזרה כי אינו רוצה או אינו יכול להגיע בתאריך החדש, יוכל לעשות זאת, נמסר מטעם הפקת המופע: "בהחלט".

עוד נמסר כי "מפיקי המופע מוסרים את השתתפותנו בצער המשפחות, מתפללים לשלום השבויים והנעדרים, מאחלים החלמה לפצועים ושולחים חיזוק לצבא ולכוחות הביטחון".

אמה שפלן. Nihat Odabasi,
אמה שפלן/Nihat Odabasi

הופעת איל וולו היתה אמורה להתקיים, כאמור, באותו ערב שבו נקבעה הופעת אמה שפלן.
בתשובה לשאלת וואלה! תרבות אם מהו המועד החדש ואם ניתן יהיה לקבל את כספי הכרטיסים בחזרה למי שמעוניין, נמסר מהפקת המופע, אלון יוריק הפקות: "בימים הקרובים נדע יותר על תאריך חדש, רוכשי כרטיסים שירצו לקבל את כספם חזרה יוכלו לקבל דרך קופת הכרטיסים".

שפלן הופיעה בארץ לא מעט פעמים לאורך השנים, וההופעה האחרונה שלה התקיימה בינואר האחרון בהיכל התרבות. בקיסריה קיימה בעבר את הופעתה הראשונה בישראל, שתועדה באלבום ודי-וי-די. שפלן זוכה להצלחה גדולה במיוחד בארץ ואהובה על ידי הקהל הישראלי.

מטעם מפיקי המופע, "אלון יוריק הפקות", נמסר שלשום (שני): "לאור המצב אנו דוחים את המופע של אמה שפלן לתאריך אחר, כל רוכשי הכרטיסים יוכלו לממש את הכרטיסים בתאריך אחר. אנו מחבקים את המשפחות ומחזקים את ידי הצבא. על המועד החדש תבוא הודעה בהמשך".

עוד בוואלה!

אמה שפלן: "אני נראית מתוקה וקלילה אבל בפנים אני אפלה וקשוחה"

לכתבה המלאה

שפלן העלתה סרטון תמיכה בישראל בעמוד הפייסבוק שלה שבו היא כותבת, "אני לא מסוגלת לדבר, אני מרגישה כל כך עצובה למה שקורה בישראל. תהיו חזקים. מקווה שנתראה ממש בקרוב".

בריאיון עם שפלן לוואלה! תרבות, שהתקיים בסוף החודש שעבר בפריז, ציינו בפניה את העובדה ששתי הופעות הפופ האופראי הבינלאומיות היו אמורות להתקיים באותו הערב, בטרם בוטלו, וביקשנו ממנה לשכנע אותנו למה עדיף ללכת דווקא להופעה שלך ולא להופעה של איל וולו באותו ערב. "אני לא יודעת", השיבה, "כמה מושבים יש בשני המקומות? יש מספיק קהל לשנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully