וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן תוקף: "נתניהו הפך את ישראל לארון קבורה"

9.10.2023 / 14:07

הזמר והמוזיקאי כתב בחשבון הטוויטר שלו לראש הממשלה נתניהו: "בראשותך הפכת את ישראל לארון קבורה. תחבור לגנץ או שתקנה מסמרים"

צה"ל תוקף מבנים במרכז רצועת עזה, 08 באוקטובר 2023/צילום: דובר צה"ל

הזמר והמוזיקאי אביב גפן פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו באמירה חריפה. "מר נתניהו", כתב היום גפן בחשבון הטוויטר שלו, "בראשותך הפכת את ישראל לארון קבורה. תחבור לגנץ או שתקנה מסמרים".

אתמול (ראשון) השחקן והקומיקאי אדיר מילר הפציר בממשלה למוטט את שלטון החמאס והביע תמיכה בחיילים. בפוסט שכתב בפייסבוק השווה בין החמאס לבין חייליו של היטלר, וכותב כי כשם שבמקרה ההוא בעלות הברית לא טרחו לתהות איזה שלטון יחליף את הרייך השלישי, כך צריך להיות גם הפעם.

אביב גפן משוחח עם ליאור דיין בקטע מהסרט "אבא. סיפור" העוסק ביהונתן גפן. קשת 12,
אביב גפן/קשת 12

"בכל פעם כשדנים אם להיכנס לרצועה או לא, או האם הגיע הזמן למיטוט שלטון החמאס נשמעים מייד הקולות של: 'כן, אבל למי נמסור את המפתחות?', 'אם נמוטט את החמאס מי יבוא אחריו?'", כתב מילר. "ואני חייב לתהות ולשאול: האם במלחמת העולם השנייה בעלות הברית שאלו את עצמן שאלה שכזו? 'כן, אבל אם נמוטט את היטלר למי נמסור את המפתחות?', 'מי יבוא אחרי הרייך השלישי?'".

"למזלו של העולם הם לא שאלו שאלות אלו", הוסיף מילר. "הם הבינו ששלטון הרייך חייב לחלוף מן העולם. כשצפיתי בסרטונים המזעזעים של חיות החמאס חוטפים אישה מבוגרת וצוהלים, צוהלים כאשר הם מתעללים בילדים יהודים קטנים וחסרי ישע - הלב שלי דימם ובכה. זה מיד החזיר אותי לסיפורים של סבתי. אין הבדל בין אלה לבין חייליו של היטלר. מה שיש פה זו שנאת יהודים טהורה. שנאת יהודים ברמה הקשה ביותר שיש. ונגד זה צריך להילחם ולהשמיד ולמוטט.

"בשואה לא היה לנו צבא, עכשיו יש לנו צבא שיש שמועות שהוא גם צבא חזק. בשביל זה הקמנו מדינה. בשביל שלא נחזה שוב במראות כאלו. חיילי ישראל שאלוהים ישמור עליכם, עם ישראל כולו מאחוריכם. עם ישראל חי!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully