וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה ארצי מתייחס לראשונה לטבח: "העיניים שלי ושל כולנו מלאות דמעות"

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 15:14

המוזיקאי שלמה ארצי מתייחס לראשונה למצב. בסרטון שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו הוא אמר: "אני יושב פה וחושב מה כוח המילים לתאר כאב ולתאר צער בלתי נסבל של מי שאיבד לפתע באכזריות לא מתוארת בעל, אישה, ילד, אב, אם וילדים"

חיילי צה"ל הגיעו לקיבוץ עלומים כדי לטפל בפרות/התאחדות חקלאי ישראל

חמישה ימים לאחר שהחלה המלחמה בעזה שפרצה בעקבות מעשי הטבח ביישובי עוטף עזה, המוזיקאי שלמה ארצי מתייחס לראשונה למצב. בסרטון שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו הוא אמר: "העיניים שלי ושל כולנו מלאות דמעות, ביחד נתגבר וננצח".

"אהובים", אמר ארצי, "אני יושב פה וחושב מה כוח המילים לתאר כאב ולתאר צער בלתי נסבל של מי שאיבד לפתע באכזריות לא מתוארת בעל, אישה, ילד, אב ואם, ילדים. העיניים שלי ושל כולנו מלאות דמעות כבר כמה ימים. דמעות של הזדהות על האובדן הקשה מנשוא. זה פשוט בלתי ניתן לתיאור במילים.

"ואני פתאום נזכר, שרק לפני שלושה שבועות הופענו בעוטף, באצטדיון בשדרות, והמון מכם היו שם וזה היה שמח ואופטימי. לא ייאמן. הלב מתפוצץ. ואת הלב הזה, לב ענק, אני שולח לכם, לחיילים על אומץ לבם, ולמשפחות מלאות הדאגה לגורל הנעדרים והחטופים. זה רגע שמחייב את כולנו להמון כוח, נחמה, כאב ונחישות", הוסיף ארצי. "ויש לנו את זה. ואנחנו ביחד נתגבר וננצח. כן, יש לנו את זה. אנחנו, הישראלים".

הבוקר התבשרה משפחתו של יהב וינר כי הוא נרצח על ידי מחבלי החמאס שפלשו לביתם. זאת אחרי שלושה ימים שבהם היה נעדר. הבשורה על כך הגיעה לאשתו, הבמאית והזמרת שי-לי עטרי, בזמן שהתראיינה לרשת החדשות הבריטית סקיי ניוז. בעודה מספרת לכתב מה היא מצפה שיעשו כדי למצוא את בעלה הנעדר, הגיעה שיחת הטלפון שבישרה את הנורא מכל.

דודתה של שי-לי, גלי עטרי, שיתפה בפייסבוק את כאבה וניחומיה. "אחייניתי האהובה, אין מילים לתאר את העצב העמוק על מות הגיבורים של יהב בעלך יפה הבלורית והתואר והטוהר, את הטרפת והשיגעון שעברת, ושיה בת חודש התינוקת המהממת שלך בזרועותייך", כתבה. "מצדיעה לך וליהב על התושיה ברגעי התופת על הגבורה של שניכם. בגוף כואב, בלב כבד, אוהבת עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully