וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור הרצח המזעזע שחשפה כוכבת "חתונמי" כבש את התקשורת בעולם

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 11:44

מחבל חמאס שלח לאישה ישראלית מהטלפון של בנה שהשתתף במסיבת הטבע תיעוד מזעזע של הרצח שלו ושל בת זוגו. מור רדמי, כוכבת "חתונה ממבט ראשון", סיפרה על כך בדמעות באינסטגרם שלה ועוררה הד בינלאומי

מור רדמי, שהשתתפה ב"חתונה ממבט ראשון", משתפת באינסטגרם שלה במקרה של רצח מזעזע שביצעו מחבלי החמאס במלחמת הפתע/חשבון האינסטגרם של מור רדמי

אחד הסיפורים המזעזעים הרבים של מעשי הרצח שביצעו מחבלי החמאס במלחמת עזה סוקרו בתקשורת העולמית בעקבות סטורי שפרסמה באינסטגרם מור רדמי, כוכבת "חתונה ממבט ראשון". רדמי סיפרה על מחבל חמאס ששלח לאמא ישראלית תיעוד של בנה ובת זוגו, אשר השתתפו במסיבת הטבע, בעודם נרצחים. סרטון של רדמי מספרת על המקרה בבכי, שהובא לידיעתה בהודעה קשה, פורסם בין השאר ב"ניו יורק פוסט".

בסרטון שהעלתה רדמי היא סיפרה: "כל היום אני מקבלת הודעות מכל כך הרבה אנשים על כל כך הרבה דברים. כולם שולחים לי הודעות קשות, אבל קיבלתי את ההודעה הזאת שפשוט שברה אותי", סיפרה ופרצה בבכי. "אני חייבת לספר לך - הבן של חברה טובה שלי נעדר מהמסיבה. היום היא קיבלה סרטון מהמחבל רוצח את הילד שלה ואת החברה שלו. הוא צילם את הסרטון בטלפון של הבן שלה ושלח לה", אמרה ונשנקה מדמעות.

ב"ניו יורק פוסט" סיקרו את הסיפור תחת הכותרת: "כוכבת הטלוויזיה מספרת על טרוריסט החמאס ששלח לאמא וידאו של בנה וחברתו נרצחים אחרי הטבח פסטיבל המוזיקה".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully