וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי "חברים" תומכים בישראל: "הצדקת רצח העם הזה היא אנטישמיות"

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 12:18

השחקן דיוויד שווימר כתב: "כל ניסיון לתת הסבר רציונלי או להצדיק את רצח העם הזה הוא חסר מחילה". שותפתו לסדרה "חברים" קורטני קוקס הוסיפה: "הלב שלי נשבר על כל הנשמות חפות הפשע שאיבדו את חייהם בגלל מתקפות הטרוריסטים הנוראיות"

בווידאו: תיעוד הפגיעה הישירה בבית החולים ברזילי באשקלון/צילום: דוברות בית החולים ברזילי

בעקבות מלחמת עזה, התמיכה בישראל מצד שמות מובילים רבים בתרבות ובבידור בעולם - נמשכת. היום הצטרפו אליה שניים מכוכבי הסדרה "חברים".

ג'ניפר אניסטון שיתפה בסטורי באינסטגרם דברים שכתב השחקן היהודי-אמריקאי מנדי פטינקין ("הנסיכה הקסומה", "הומלנד"): "הלבבות שלנו שבורים. אנחנו לא יכולים לדמיין איך זה לגור עם טרור בכניסה לביתנו, ואת השילוב בין אבל, כאב, פחד וזעם כשמשפחות נרצחות או נחטפות. במשך אלפי שנים נאלץ עמנו לברוח או לחיות עם טרור. ברור לנו שקורבנות המלחמה הם אנשים משני הצדדים שפשוט רוצים בית, תחושת ביטחון ושייכות שכולנו רוצים. מלחמה מבקשת מאיתנו לעשות דה-הומניזציה לאחר אז אנחנו מתמקדים באנושיות של כל אישה, גבר וילד שלא ביקש את זה, שלא עשה את זה, שלא יגדל להיות זקן שרואה את הנכדים שלו גדלים, כמו שאנחנו יכולים לראות את שלנו. אנחנו תומכים בשלום ומאמינים שזו הדרך היחידה שבה נצא מזה". בנוסף, אניסטון שיתפה לינקים לתרומות לארגונים אזרחיים המסייעים "לסבל הישראלי והפלסטיני".

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
ג'ניפר אניסטון/GettyImages

השחקן היהודי-אמריקאי דיוויד שווימר כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "בשבת אירע הרצח ההמוני הגדול ביותר של יהודים ביום אחד מאז השואה. האונס, העינוי, החטיפות והרצח של כל כך הרבה אזרחים ישראלים, כולל ילדים, זקנים ותינוקות - זו זוועה. כל ניסיון לתת הסבר רציונלי או להצדיק את רצח העם הזה, שלא לדבר על לחגוג את זה - הוא חסר מחילה ואנטישמי. החמאס הוא ארגון טרור שהצהיר שמטרתו היא השמדת יהודים".

"אפשר לגנות את חמאס ועדיין להתנגד למדיניות ממשלת ישראל בנוגע לכיבוש (כפי שישראלים רבים עושים)", הוסיף שווימר, "עדיין להאמין בזכותם של הפלסטינים להגדרה עצמית ועדיין להתאבל על אבדות של אזרחים פלסטיניים ועל ההרס הנוכחי של הבתים שלהם, בתי הספר שלהם, בתי החולים שלהם ומקומות העבודה שלהם. אני מתאבל על האובדן של כל החפים מפשע, משפחות וחברים, ומתפלל עבור אלו שעדיין נעדרים".

עוד בוואלה!

סיפור הרצח המזעזע שחשפה כוכבת "חתונמי" כבש את התקשורת בעולם

לכתבה המלאה
קורטני קוקס ודייוויד שווימר. GettyImages, צילום מסך, GettyImages
קורטני קוקס ודייוויד שווימר/GettyImages, GettyImages, צילום מסך

השחקנית קורטני קוקס כתבה בסטורי באינסטגרם: "הלב שלי נשבר על כל הנשמות חפות הפשע שאיבדו את חייהם בגלל מתקפות הטרוריסטים הנוראיות בשבוע האחרון. תפילתי היא, שלא משנה מי אנחנו, לא משנה מאיפה באנו, לא משנה מה אנחנו חושבים, אולי איכשהו נמצא דרך לאהוב אחד את השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully