וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה עם חזרתה לבמה: "מה שקורה בישראל ובפלסטין שובר את לבי"

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 14:03

הזמרת בת ה-65 פתחה בלונדון את סיבוב ההופעות שלה שנדחה בעקבות מחלתה בהתייחסות למלחמת עזה: "כולנו סובלים מצפייה במה שקורה בישראל ובפלסטין. זה שובר את הלב שלי לראות ילדים סובלים, בני נוער סובלים, זקנים סובלים" וקראה למעריצה להתאחד ב"אור ואהבה" כדי להביא שלום

נחשפים ממדי הזוועה שהותירו המחבלים בקיבוץ כפר עזה/אבי רוקח

מדונה עצרה אמש (שבת) את הופעתה ב-O2 בלונדון, כדי לשתף את הקהל בתחושותיה הקשות בעקבות הסבל במזרח התיכון בעקבות מלחמת עזה. היא קראה למעריצה להתאחד ב"אור ואהבה" כדי לעזור להביא שלום. ההופעה פתחה את סבב ההופעות שלה "The Celebration Tour", שנדחה עקב זיהום חיידק חמור שהוביל אותה לאישפוז.

הזמרת בת ה-65 אמרה לקהל: "כולנו באים מאהבה, וחשוב לדעת את זה עכשיו כי יש הרבה דברים ממש מטורפים שקורים בעולם, שכל כך כואב לראות אותם. כולנו סובלים מצפייה במה שקורה בישראל ובפלסטין. זה שובר את הלב שלי לראות ילדים סובלים, בני נוער סובלים, זקנים סובלים. כל זה מרסק את הלב".

מדונה. Frazer Harrison, GettyImages
מדונה/GettyImages, Frazer Harrison

"למרות שהלבבות שלנו שבורים", הוסיפה מדונה, "את הרוח שלנו אי אפשר לשבור. כולנו ביחד אנשים חזקים מאוד. אנחנו יכולים להתאחד בחושך וברוע או להתאחד במקום של אור ואהבה. ואם הייתה לכולנו את התודעה הקולקטיבית הזאת, אנחנו יכולים לשנות את העולם ולהביא שלום, לא רק למזרח התיכון אלא לכל העולם".

כבר בתחילת המלחמה מדונה שיתפה את עוקביה בתחושותיה הקשות. "מה שקורה בישראל מזעזע", כתבה אז. "שובר את הלב לצפות בכל המשפחות האלה, בעיקר ילדים, עוברים התעללות ונרצחים ברחובות. ליבי עם ישראל, עם הבתים והמשפחות שנהרסו, על הילדים שנרצחו. אני מתפללת עבורכם, ליבי אתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully