וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופי "תוכנית הבוקר" נחרדים מהפנים של ג'ניפר אניסטון: "היא בלתי מזוהה ומוזרה"

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 9:31

"לעשות קצת שיפוצים קוסמטים ולבלגן לעצמך את הפנים זה לא אותו דבר" - למרות שהצהירה לא פעם שהיא מתנגדת לניתוחים פלסטיים, נראה שכוכבת "חברים" נפלה קורבן לתופעה שהיא עצמה יצאה נגדה

טריילר הסדרה "תוכנית הבוקר" של אפל TV פלוס, בכיכובם של ג'ניפר אניסטון, ריס וויתרספון וסטיב קארל/אפל TV פלוס

צופים רבים של סדרת הדגל של אפל טיוי, "תוכנית הבוקר" (The Morning Show), התלוננו ב-X (הרשת החברתית שהייתה ידועה כטוויטר) שממש קשה להם לצפות בכוכבת הסדרה ג'ניפר אניסטון - בגלל כל השיפוצים הקוסמטיים שהם חושבים שעשתה בפניה.

"אני צופה בעונה החדשה של 'תוכנית הבוקר' ואני לא יכול להתגבר על מראה פניה של ג'ניפר אניסטון! מה היא עשתה?... היא כמעט בלתי מזוהה ונראית ממש מוזר", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "היא נראית כמו פריק משונה, אני לא יכולה לצפות בה יותר ופעם אהבתי את ג'ניפר אניסטון. לעשות קצת עבודה קוסמטית ולבלגן לעצמך את הפנים זה לא אותו דבר".

לפחות מומחה קוסמטי אחד הסכים עם הצופים ואמר ל"ניו יורק פוסט" שאניסטון בת ה-54 נראית כאילו עברה לא פעם מתחת לסכין המנתח הפלסטי. "היא בהחלט עברה ניתוח", אמר מנתח הפנים הפלסטי, ד"ר סם ריזק, "נראה שזה מהסוג שמשפר את הלחיים, הלסתות והצוואר. גם העיניים שלה נראות שעברו רענון, וזה יותר מרק בוטוקס".

ג'ניפר אניסטון פעם והיום. NBC/Courtesy Everett Collection: YouTube Apple TV, צילום מסך
מה עובר על הפנים שלה?/צילום מסך, NBC/Courtesy Everett Collection: YouTube Apple TV

הוא מאמין שאניסטון עברה "מתיחת פנים עמוקה" - שלדבריו "מרימה יותר מאשר רק את הרקמה סביב הלסת והלחי" וגם ניתוח עפעפיים להסרת עודפי עור סביב העפעף.

ד"ר ריסק ניתח בעצמו לא מעט כוכבים בעבר והסביר שפרוצדורות כאלה שכיחות אצל נשים בוגרות. "מטופלות רבות בשנות ה-50 המוקדמות לחייהן מחפשות התערבויות כירורגיות כאלה כדי להשיג קו לסת הדוק יותר", הסביר. "אחד הדברים בתהליך ההזדקנות הוא כשאנחנו מתחילים לשים לב לגיל סביב קו הלסת ומקבלים לסתות וצוואר רפויים".

מצד שני
ג'ניפר אניסטון חשפה שיער שיבה - והמעריצים עפים על זה

בגיל 54: ג'ניפר אניסטון לוהטת בלבוש מינימלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ככה היא נראתה בזמן שכיכבה ב"חברים"

ג'ניפר אניסטון מתוך "חברים". Giphy
ג'ניפר אניסטון מתוך "חברים"/Giphy

ובעונה הראשונה של "תוכנית הבוקר"

ג'ניפר אניסטון מתוך הסדרה "תוכנית הבוקר" של אפל TV פלוס. אפל טיוי פלוס, צילום מסך
ג'ניפר אניסטון מתוך הסדרה "תוכנית הבוקר" של אפל TV פלוס/צילום מסך, אפל טיוי פלוס

ועכשיו...

ג'ניפר אניסטון מתוך העונה השלישית של הסדרה "תוכנית הבוקר" של אפל TV פלוס. אפל טיוי פלוס, צילום מסך
ג'ניפר אניסטון מתוך העונה השלישית של הסדרה "תוכנית הבוקר" של אפל TV פלוס/צילום מסך, אפל טיוי פלוס

למרבה האירוניה, אניסטון התבטאה בעבר לא פעם נגד ניתוחים קוסמטיים. "יש לחץ כזה בהוליווד להיות חסר גיל. אני חושבת שמה שהייתי עדה אליו זה לראות נשים שמנסות להישאר חסרות גיל... אני אסירת תודה שאני יכולה ללמוד מהטעויות שלהן, כי אני לא מזריקה לי חרא לפנים", אמרה אניסטון ל-Yahoo Beauty ב-2015. בשנת 2007, כוכבת "חברים" הודתה שעברה ניתוח אף. "סידרתי סטייה של מחיצת האף - וזה הדבר הכי טוב שעשיתי אי פעם. ישנתי כמו תינוקת בפעם הראשונה מזה שנים", סיפרה אניסטון ל-People ב-2007. "מבחינת כל השמועות האחרות, עד כמה שזה נשמע משעמם - כל הגוף הזה עדיין שלי. כל זה. עדיין שלי". היא עברה ניתוח שני כדי "לתקן את סטיית המחיצה באף שנעשתה בצורה שגויה לפני יותר מ-12 שנה", גילתה נציגה שלה ל-Us Weekly ב-2018.

עם זאת, אניסטון אמרה לא פעם שהיא מתנגדת שאזמל מנתחים יגע בחלקים אחרים של פניה וכי "הלב שלה נשבר" עבור כוכבים שקיבלו את ההחלטה לעשות זאת. "אני חושבת לעצמי - 'אוי אלוהים אם רק היית יודע כמה יותר מבוגר אתה נראה בגלל זה'. הם מנסים לעצור את השעון וכל מה שאתה רואה זה אדם חסר ביטחון שלא נותן לעצמו פשוט להזדקן", היא אמרה.

עכשיו, אנשים ב-X מטיחים באניסטון שהיא נפלה קורבן לאותה התנהגות ממנה הזהירה. "אין לי מושג מה היא עשתה לעצמה, אבל האנשים האלה באמת מאמינים שהם הולכים להיות צעירים לנצח?" תהה גולש אחד ואחרת הוסיפה: "אני רק רוצה שג'ניפר אניסטון תדע שהיא יפה והיא לא צריכה לשפר / להצעיר את פניה כמו שהיא עשתה". אניסטון עצמה או נציגים מטעמה לא הגיבו לטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully