וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה אהבה בתוכנית שידוכים בעירום ומספרת: "אושפזתי 3 פעמים בגלל איבר המין הגדול שלו"

9.11.2023 / 0:04

טרייסי הכירה את בן הזוג שלה לשעבר, מארק, בתוכנית שידוכים בעירום מלא - וסיפרה שהובהלה לבית החולים מספר פעמים לאחר שנפצעה במהלך קיום יחסי מין איתו: "לא הצלחתי להתמודד עם הגודל"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

כשטרייסי בחרה במארק - בגלל גודל איבר המין שלו/Naked Attraction

תוכנית השידוכים הבריטית "משיכה בעירום" (Naked Attraction) בדרך כלל לא מצליחה ליצור זוגות שמחזיקים לאורך זמן. רבים מהם אפילו לא שרדו דייט אחד. המבקרים יגידו שזה בגלל שהתוכנית מתבססת על משיכה גופנית בלבד (כיוון שהמשתתפים בה בוחרים את הדייט שלהם לפי מראה חיצוני - כשכולם בעירום מלא) ולרוב אחרי המפגש המיני הראשון שלהם הם מגלים שאין סיבה אמיתית להישאר בקשר.

זה לא המקרה של טרייסי ומארק, שהשתתפו בעונה הראשונה של תוכנית ההיכרויות הבריטית. הם שרדו שנה שלמה במערכת יחסים - ולדברי טרייסי זה לא היה קל, לפחות כשזה הגיע למיטה. האם לשניים מספרת שאיבר המין הגדול של מארק (בגללו בחרה בו בתוכנית) פצע אותה וגרם לה לגשת לקבלת טיפול רפואי לא פעם אחת.

כשהופיעה בעונה הראשונה של התוכנית ב-2016, טרייסי קיס, כיום בת 34 מאיילסברי, בקינגהמשייר, בחרה את מארק מבין שישה גברים שהוצגו לפניה ערומים. טרייסי הייתה אז אם חד הורית ובחרה במארק מהסיבה שאיבר המין שלו היה המרשים ביותר בעינייה. אפילו המתחרים האחרים הודו אז שהם לא היו בכלל תחרות למה שהוא הציג בתוכנית.

טרייסי ומארק הכירו בתוכנית שידוכים בעירום. CHANNEL 4, צילום מסך
טרייסי ומארק הכירו בתוכנית שידוכים בעירום/צילום מסך, CHANNEL 4

בפרק ספיישל ששודר לאחרונה סיפרה טרייסי שהיא כלל לא מתחרטת על שלקחה חלק בתוכנית ועידכנה שהמשיכה לצאת עם מארק במשך שנה שלמה אחריה. היא סיפרה גם שהסיבה שנמשכה אליו, גודל איבר המין שלו, היוותה עבורה בעיה - והיא הגיעה לבית החולים עקב דימום פנימי לאחר שקיימה עמו יחסי מין.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
טרייסי ומארק הכירו בתוכנית שידוכים בעירום. CHANNEL 4, צילום מסך
היא בחרה בו על סמך מראה חיצוני בלבד/צילום מסך, CHANNEL 4

בשיחה עם המנחה, אנה ריצ'רדסון בת ה-53, אמרה טרייסי: "מארק היה בחירה כל כך טובה עבורי, הוא היה הגבר המושלם. צחקנו כל יום ודיברנו בטלפון במשך שעות. העברנו ימים שלמים במיטה". אבל אז היא סיפרה לאנה שהגיעה לבית החולים 3 פעמים לאחר שקיימה עמו יחסי מין. "מארק היה ידוע בחבילה הגדולה שלו. אני חושבת, את יודעת, עבור כל אישה עם ילדים, זה משתנה שם למטה". כשנשאלה איך מקרי הפציעה שלה גרמו לה להרגיש, טרייסי לא התרגשה: "הוא הכניס אותי לבית החולים כמה פעמים, אבל אני בסדר עם זה. צריכים להסתכל על החבילה השלמה".

על אף הכימיה החזקה בין השניים, טרייסי ומארק נפרדו. מאז טרייסי המשיכה הלאה ומצאה אהבה חדשה עם גבר שפגשה בטינדר - והוא, לעומת מארק, לא פוצע אותה. "היו לנו חיי מין מאוד סוחפים, אבל המרחק בין לונדון למידלסברו היה פשוט גדול מדי עבורנו מכיוון שאני קשורה למקום שבו אני גרה בדרום, בגלל הילדים שלי ומסגרות הלימוד שלהם", היא אמרה, "מארק הוא אדם כל כך נפלא ואני מאחלת לו את כל הטוב שבעולם. אני חושבת שכששני אנשים תוססים מכירים, הכימיה ממש מעוררת תאווה והמפגשים שלנו היו משהו שאפשר לעשות ממנו סרטים. אני לא בטוחה שהוא ירצה שאספר חצי מהדברים שעשינו, אבל אני אזכור את כולם בחיבה".

עוד בנושא:
הערוץ ששידר אורגיה של 15 איש: "לסגור אותו לצמיתות"

תוכנית שחושפת מבוגרים ערומים מול ילדים מואשמת בקידום פדופיליה

ככה זה נראה כשהם נפגשו בעירום בתוכנית:

טרייסי ומארק הכירו בתוכנית שידוכים בעירום. Facebook, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השניים נפרדו לאחר שנה ואחרי שנפצעה מספר פעמים מאיבר המין הגדול שלו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Facebook

טרייסי, מדריכת כושר ואמא למולי, בת 15, וגבריאל, בן 11, אמרה גם שהיא ההוכחה לכך שהחיים לא חייבים לעצור כשאת הופכת לאמא. "אני חושבת שאני הוכחה חיה לכך שהחיים לא חייבים להיפסק רק בגלל שאת אמא. 'משיכה בעירום' הייתה ועודנה תוכנית כל כך פנטסטית שחוגגת את החיוביות והיופי של הגוף שמגיע בכל הצורות והגדלים. כולנו צריכים להרגיש חופשיים יותר לדבר בפתיחות ובכנות על גופנו, הרצונות והדאגות שלנו מבלי להתבייש. אחרי הכל כולנו בני אדם ולכולנו יש צרכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully