וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי "חברים" נפרדים ממת'יו פרי: "תמיד היה האדם הכי מתוק בחדר"

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 11:16

יוצרי "חברים" הוציאו לכלי התקשורת בארצות הברית הצהרה על מותו הטראגי של מת'יו פרי בגיל 54. "לא היה מישהו אחר בשבילנו", כתבו. ההספדים לכוכב "חברים" שמת בטרם עת

טריילר לראיון חושפני עם מת'יו פרי - ‘Matthew Perry- The Diane Sawyer Interview' -/ABC

מרת'ה קאופמן ודיוויד קריין, יוצרי "חברים", והמפיק הבכיר קווין ברייט, הוציאו לכלי התקשורת בארצות הברית הצהרה על מותו של מת'יו פרי. "אנו המומים וכואבים עמוקות על פטירתו של חברנו האהוב מת'יו", כתבו. "זה עדיין נראה בלתי אפשרי. כל מה שאנחנו יכולים לומר הוא שאנחנו מרגישים שבורכנו על שזכינו בו כחלק מחיינו".

"הוא היה כישרון מבריק", הוסיפו. "זו קלישאה לומר ששחקן הופך תפקיד לשלו, אבל במקרה של מת'יו, אין מילים נכונות יותר. מהיום ששמענו אותו לראשונה מגלם את התפקיד של צ'נדלר בינג, לא היה מישהו אחר בשבילנו. תמיד נוקיר את השמחה, האור, האינטליגנציה המסנוורת שהוא הביא לכל רגע - לא רק לעבודתו, אלא גם בחיים. הוא תמיד היה האדם הכי מצחיק בחדר. יותר מזה, הוא היה הכי מתוק, עם לב מעניק וחסר אנוכיות".

"אנו שולחים את כל אהבתנו למשפחתו ולחבריו", כתבו, ואז חתמו בטייק על שמות הפרקים של "חברים": "זה באמת זה שבו הלב שלנו נשבר".

מיד לאחר דבר מותו הטרגי של כוכב "חברים" מת'יו פרי, שהלך הלילה לעולמו בגיל 54 בלבד, התמלאה הרשת בהספדים לזכרו.

מגי ווילר, שגילמה את ג'אניס, הבת הזוג הבולטת ביותר של צ'נדלר בסדרה אחרי מוניקה, כתבה: "איזה אובדן. העולם יתגעגע אליך מת'יו פרי. האושר שהבאת לרבים כל כך בחיים הקצרים מדי יחיה אחריך. אני מרגישה שכל כך בורכתי בכל רגע של יצירה שחלקנו יחד". בחשבון הרשמי של הסדרה כתבו "הוא היה מתנה לכולנו. לבנו עם משפחתו, עם יקירי לבו, ועם כל מעריציו".

מורגן פיירצ'יילד, שגילמה את אמו של צ'נדלר ב"חברים", כתבה בטוויטר: "אני שבורת לב על מותו בטרם עת של 'בני', מת'יו פרי. האובדן של שחקן צעיר כל כך מבריק הוא הלם. אני שולחת אהבה ותנחומים לחבריו ולמשפחתו, במיוחד לאביו, ג'ון בנט פרי, שעבדתי איתו ב'דרך פלמינגו' ו'פלקרון קרסט'".

השחקנית קת'לין טרנר, שגילמה את אביו הטראנס של צ'נדלר ב"חברים", סיפרה ל"פיפל": "הוא בא לראות את אחת מההופעות שלי בברודוויי ונכנס אל מאחורי הקלעים. כשהוא ראה אותי, הוא צעק 'היי אבא' וכולם חשבו שזה די מגניב... אהבתי אותו. היה לו חוש הומור טוב וטוב לב. הוא אהב אנשים אחרים, וזה נורא חשוב בעיניי, במיוחד עבור שחקן. זה עצוב מאוד כשחושבים על כמה צעיר הוא היה, וחבל שהוא לא הצליח להשיג יותר שליטה".

"כולנו אהבנו אותו, ובמיוחד אני, כל יום", כתבה באינסטגרם סלמה בלייר, שהתארחה בפרק של "חברים" שבו דמותה ניסתה לפתות את צ'נדלר בזמן שהיה המנהל בסניף של טולסה, אוקלהומה. "אהבתי אותו אהבה שלא תלויה בדבר, והוא אותי. אני שבורה. שבורת לב. חלומות מתוקים מאטי. חלומות מתוקים".

עוד בוואלה!

טרגדיה בהוליווד: כוכב "חברים", מת'יו פרי, מת במפתיע בגיל 54

לכתבה המלאה

פאג'ט ברוסטר, שגילמה ב"חברים" את קטי, בת הזוג של ג'ואי ואז של צ'נדלר בגילומו של פרי, צייצה: "אני כל כך עצובה לשמוע על מת'יו פרי. הוא היה מקסים כלפיי בצילומים ובכל פעם שהתראינו לאחר מכן. בבקשה תקראו את הספר שלו - זו המורשת שלו לעזור לאחרים. הוא לא ינוח בשלום. הוא עסוק מדי בלהצחיק את כולם שם למעלה".

רומר וויליס, שאביה ברוס שיחק עם פרי בלהיט הקולנועי "ללכת על הכל", שיתפה סטורי מתאבל באינסטגרם. "אני כל כך עצובה לשמוע על מותו של מת'יו פרי", כתבה. "כשהייתי ילדה והייתי על הסט בזמן שהוא ואבא שלי עשו את 'ללכת על הכל' הוא היה כל כך נחמד ומצחיק ומתוק עם אחיותיי ואיתי, ואני חושבת שהקומדיה הפיזית שלו והסרט הזה עדיין מצחיקים אותי כל כך. אני יודעת שהיו לו אתגרים רבים בחייו והביא הרבה שמחה לאנשים עם הקומדיה שלו, אני מקווה שהוא יוכל לנוח בשלווה".

ג'סטין טרודו, ראש ממשלת קנדה שלמד עם פרי באותה כיתה בבית הספר באוטווה (ואמו של פרי עבדה עבור אביו של טרודו, ראש הממשלה פייר אליוט טרודו), ספד לו אף הוא בטוויטר: "פטירתו של מת'יו פרי מזעזעת ומעציבה. לעולם לא אשכח את משחקי החצר שנהגנו לשחק, ואני יודע שאנשים ברחבי העולם לעולם לא הולכים לשכוח את השמחה שהוא הביא להם. תודה על כל הצחוקים, מת'יו. אהבו אותך - ואתה תחסר".

שאנן דוהרטי נפרדה בפוסט ארוך שפרסמה באינסטגרם לצד תמונה שלה עם פרי וחבר ילדות משותף בשם רוג'ר קסטיו. "היינו כנופיה מימים ימימה. כולנו גדלנו יחד, הולכים לפורמוזה בצפון וצחקנו כל הזמן", כתבה. "מאט, רוג'ר, דיוויד, רוקסנה. שיחקנו ב'חובה עליך' ומאט היה צריך להגיד דברים מגוחכים לבנות בבר. פשוט תמיד נהנינו ותמכנו אחד בשני. תמיד תמצאו את כולנו ביחד בתא מדברים בשפה המומצאת שלנו. וכן, למאט תמיד היה את חוש ההומור הזה.

"למאט ולי היה דייט וזה היה ביום האהבה. הוא רצה להזמין מקום במסעדה במאליבו אבל לא הצליח אז אבא שלי השיג את ההזמנה עבורו. הלכנו והוא דיבר על כושר השכנוע האירי של אבא שלי רוב הלילה. החברות שלנו נמשכה זמן רב. באמת לכל החיים. אני יודע שרבים כואבים, במיוחד החבורה הקטנה שלנו. הוא יחסר לרבים ובהחלט גם לנו. כן. יכולתי להיות פיוטית יותר או לומר דברים טוב יותר, אבל כרגע ההלם והעצב גוברים". לימים פרי אף התארח בפרק של סדרת הלהיט בכיכובה של דוהרטי, "בוורלי הילס 90210".

אליסה מילאנו, שפרי התארח בסדרה שבכיכובה, "מי הבוס?", ספדה לו באינסטגרם עם קטע משותף שלהם מהקומדיה הקלאסית. "מאטי תמיד היה האדם הכי מצחיק בחדר. והכי אדיב. הוא היה אדיב. מאטי, זוכר שהיינו הולכים לשחק בינגו בכנסייה ההיא בעמק? הצחקת אותי מהסוג הכואב הזה. צחוק בכי. גרמת לי לבכי-צחוק. תנחומיי לכל מי שאהב אותו".

איווט ניקול בראון, כוכבת "קומיוניטי" ששיחקה לצד פרי בסדרה "הזוג המוזר", ספדה אף היא:
"משפחת 'הזוג המוזר' שלנו ספגה היום אובדן גדול. כל עולם הבידור ספג. החדשות האלה מעציבות אותי מכדי לומר יותר מזה: מת'יו פרי היה מתוק והיה ראוי ליותר שלווה בחיים האלה. 54 זה גיל צעיר מדי ללכת בו. אנחנו אוהבים אותך, מאטי!"

"הו לא, מת'יו פרי! נשמה מתוקה ומעורערת! הלוואי שתמצא שלווה ואושר בשמים, ותצחיק את כולם בשנינות המיוחדת שלך", כתבה השחקנית זוכת האוסקר מירה סורבינו, שכיכבה בצידו בסרט הטלוויזיה "Parallel Lives", בשנות התשעים.

השחקנית ליסה אן וולטר, שכיום מככבת ב"אבוט אלמנטרי" ובעבר שיחקה עם פרי בסרט "ללכת על הכל", כתבה בטוויטר שבסרט "מת'יו פרי רץ במלוא הכוח לתוך דלת מרפסת - זו והסצנה שלאחר מכן היא אחד הרגעים הקומיים הגדולים שראיתי. אמרתי לו זאת כשהתארחתי בסדרה 'הזוג המוזר'. הוא חייך חיוך כל כך גדול עד שחשבתי שהוא ישבור לו את הפנים. זה היה יפהפה".

"היה כיף לעבוד איתו, אבל בו בזמן - הוא היה כל כך רציני לגבי המלאכה שלו", כתב רוברט קינג, מיוצרי "האישה הטובה" וסדרת הבת "הטובות לקרב", שפרי התארח בהן למספר פרקים. ג'וש צ'ארלס, שכיכב בתפקיד וויל בסדרה המקורית, נפרד ממנו אף הוא בקצרה בטוויטר: "חדשות איומות. נוח בשלום אח".

חטיבת הטלוויזיה של אולפני וורנר, שהפיקו את "חברים", פרסמה הודעה: "מת'יו היה שחקן מוכשר להפליא. הגאונות הקומית שלו הדהדה ברחבי העולם והמורשת שלו תחיה בלבם של רבים. זה יום שובר לב. אנחנו שולחים את אהבתנו למשפחתו, אהוביו וכל מעריציו המושבעים".

העיתונאי פירס מורגן, שכעת עסוק בעיקר במריבות עם תומכי חמאס, צייץ - "הוא היה שחקן גדול, אבל כדבריו שלו, איש רדוף שדים. האוטוביוגרפיה הטרייה שלו, שבו תיאר את חייו מלאי ההתמכרויות, הייתה מן העוצמתיות, הכנות והחושפניות שקראתי. חדשות עצובות כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully