וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בהוליווד: כוכב "חברים", מת'יו פרי, מת במפתיע בגיל 54

29.10.2023 / 2:27

פרי, הזכור כצ'נדלר בינג מ"חברים", נמצא ללא רוח חיים בביתו בלוס אנג'לס, כשעל פי דיווחים קיבל דום לב וטבע בג'קוזי. פרי נאבק בעבר בהתמכרויות לאלכוהול ולסמים. מאז 2017 לא נראה על המסכים, אך לאחרונה חזר לעין הציבורית בעקבות אוטוביוגרפיה שפרסם

טריילר לראיון חושפני עם מת'יו פרי - ‘Matthew Perry- The Diane Sawyer Interview' -/ABC

אבל כבד בתעשיית הבידור בארה"ב, כשהלילה נודע כי השחקן מת'יו פרי הלך לעולמו בגיל 54. פרי נמצא בביתו בלוס אנג'לס ללא רוח חיים והוחש לבית החולים, שם נקבע מותו. על פי האתר TMZ, הוא קיבל דום לב בזמן שהיה בג'קוזי וטבע.

"כולנו אהבנו אותו": הוליווד נפרדת מכוכב "חברים" מת'יו פרי

פרי זכור, כמובן, מתפקיד צ'נדלר בינג ב"חברים", דמות סרקסטית ונוירוטית שהייתה אהובה במיוחד על מעריצי הסדרה. הוא היה מועמד על תפקידו לפרס האמי בשנת 2002. הקריירה שלו מעבר ל"חברים" כללה את הסרט "ללכת על הכל" לצד ברוס וויליס ואמנדה פיט. פרי התערב עם וויליס שהסרט יהיה להיט, ובמקרה כזה וויליס יתארח בחינם ב"חברים" ללא תמורה - מה שאכן קרה. השלושה השתתפו גם בסרט ההמשך, שהיה כישלון. ניסיון קולנועי מוצלח שלו הגיע אחרי ש"חברים" הסתיימה - "שוב בן 17", שבו גילם את דמותו המבוגרת של זאק אפרון.

אחרי "חברים" כיכב פרי במספר סדרות סדרות נוספות שחלקן בפרופיל גבוה, בראשן "סטודיו 60" של ארון סורקין לצד בראדלי וויטפורד ("הבית הלבן") - סדרת דרמה שעקבה אחר המתרחש מאחורי הקלעים של סדרת מערכונים דמויית "סאטרדיי נייט לייב", שעלתה ב-2006 (במקביל ל"רוק 30" שעשתה גם היא משהו דומה, רק קומי) ובוטלה אחרי עונה אחת. מאז 2017 לא נראה על המסכים. ב-2015 כיכב במשך שתי עונות בגרסה חדשה ל"הזוג המוזר" של ניל סיימון לצד טום לנון (ששיחק ב"חברים" את הדילר בלאס וגאס שג'ואי מתעקש שידיהם זהות). פרי גילם את אוסקר המבולגן לצד פליקס הקפוץ שגילם לנון.

פרי התארח בסדרות נוספות כמו "בוורלי הילס 90210", "הבית הלבן", "אלי מקביל", "האישה הטובה" וסדרת הבת "הטובות לקרב" ועוד. הוא גם התארח בפרק אחד של הסיטקום "קוגר טאון" בכיכובה של עמיתתו ל"חברים", קורטני קוקס.

על אף הצלחתו ב"חברים" ודמותו הקלילה על המסך, חייו של פרי ידעו עליות ומורדות - עליהן פירט באוטוביוגרפיה שלו שראתה אור לפני פחות משנה. הוא היה מכור לסמים ולאלכוהול, כשבמהלך צילומי הסדרה נטל באופן קבוע משככי כאבים. הוא נכנס ויצא ממוסדות גמילה, עלה וירד במשקל ובאופן כללי לא ידע יציבות רבה. בריאיונות שהעניק דיבר בפתיחות על בעיותיו. על אף שנעלם מהמסכים, הוא חזר לאחרונה לעין הציבורית בעקבות האוטוביוגרפיה שהוציא ובה שיתף על התמודדותו עם ההתמכרויות.

פרי, שגדל באוטווה, בירת קנדה, היה הצעיר בקאסט של "חברים". הוא נולד ב-1969 במסצ'וסטס. את הקריירה שלו בהוליווד החל כבר בגיל 10 בסרט הטלוויזיה "240-Robert" לצד אביו השחקן, ג'ון בנט פרי (שהתארח ב"חברים" בתפקיד אביו של ג'ושוע). ב-1985, בגיל 15, התארח בסדרה "סמוך על צ'ארלס", ולאורך השנים שאחרי כן השתתף בשלל סדרות שלא נחלו הצלחה ובוטלו במהרה. במקביל התארח גם בסדרות מצליחות יותר כמו "מי הבוס?", "להתבגר ולהתגבר", "בוורלי הילס 90210" ו"כמו בסרטים" ("Dream on"), הסדרה של יוצרי "חברים" לפני "חברים".

ב-2021 צולם פרק האיחוד של "חברים" ובו הביעו הצופים דאגה ממצבו של פרי, שעל אף שנראה פיכח בלע את המילים ונראה בוהה בחלל לא אחת. פרי ניהל מערכות יחסים שונות אך מעולם לא התחתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully