וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא של יובל סמו הלך לעולמו: "רוב הדמויות שלי הן השראה ממנו"

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 13:15

יוסי סמו, אביו של השחקן והקומיקאי יובל סמו, הלך לעולמו בגיל 86. הלווייתו תיערך מחר. יוסי סמו היה בעברו מורה לנהיגה וטייס אזרחי. בריאיון משותף שהעניקו ב-2019 סיפר יובל כמה אביו היווה השראה לדמויות שיצר

ארץ נהדרת מערכון אשר נהג המונית עם המילואימניקים/יח"צ 12

יוסי סמו, אביו של השחקן והקומיקאי יובל סמו, הלך לעולמו בגיל 86. הלווייתו תיערך מחר. יוסי סמו היה בעברו מורה לנהיגה וטייס אזרחי.

לאורך השנים סיפר יובל סמו פעם אחר פעם כי אביו היווה השראה לחלק משמעותי בדמויות הקומיות שיצר. "גדעון להב שעשיתי ב'הרצועה' היה בהשראתו", סיפר סמו בריאיון משותף עם אביו לחדשות סוף השבוע משנת 2019. "גם הדמות שעשיתי ב'זנזורי' התבססה עליו. למעשה, רוב הדמויות שלי זה השראה ממנו". כשנשאל אם אביו ניסה למנוע ממנו להיות שחקן, ענה יובל סמו שהוא לא מנע ממנו אך גם לא התלהב מזה יותר מדי. בתשובה לשאלה אם מזהים אותו ברחוב, ענה יוסי סמו באותה כתבה: "מזהים אותי דרך הדמויות שיובל עושה ולא יודעים אם זה אני או יובל".

יוסי סמו יובל סמו. קשת 12, צילום מסך
יוסי סמו יובל סמו/צילום מסך, קשת 12

בחודשים האחרונים העלה יובל סמו סרטונים לרשתות החברתיות שבהם שוחח עם אביו על שלל נושאים, ביניהם על זקנה ועל מוזיקה. באחד הסרטונים נראה יובל שואל את אביו אילו זמרים הוא אוהב ובתגובה לשאלה אם הוא אוהב את ארקדי דוכין, האבא התלהב ואמר שהוא מאוד אוהב אותו. ארקדי דוכין לא נותר אדיש לסרטון, פרסם אותו וכתב: "יוסי המתוק אבא של הכי מוכשר מכולם יובל סמו".

בריאיון שהעניק ב-2020 לוואלה! תרבות אמר יובל סמו שמי שהכי מצחיקים אותו הם אשתו ואביו. "האמת היא שהכי מצחיקים אותי אנשים שלא מתכוונים ולא מתכננים להצחיק אותך, הם ההווייה שלהם קומית. אבא שלי, יוסי סמו, ביומיום הוא כזה. אין לו מסננת. ודנה כזאת גם. אתה יכול לפתוח מדיח ותמצא שם את הכרטיס אשראי שלה. איך זה הגיע לשם? זאת דנה. אלה הכי מצחיקים אותי, למרות שאני ליד קומיקאים הכי טובים בארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • יובל סמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully