וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש עד דמעות: שלומי שבת שר למשפחות החטופים את שירו המוקדש להם

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 16:40

הזמר והמוזיקאי נפגש אמש עם משפחות חטופי מלחמת עזה, והשמיע להם את שירו החדש, שיצר עם זיו רובינשטיין וכולל את השורה "יום בלי ילדינו הוא יום אחד יותר מדי". "חשוב לי שיבינו שהם לא לבד בעניין הזה. אנחנו יוצרים ושרים וחשוב לנו לחזק אותם", אמר שבת. צפו

שלומי שבת נפגש עם משפחות חטופי מלחמת עזה, 5 בנובמבר 2023/צילום ועריכה שלומי לוטן

המוזיקאי שלומי שבת נפגש אמש (ראשון) עם משפחות חטופי מלחמת עזה בתל אביב, והשמיע להם את השיר החדש שלו "בדמיך חיי", שכתב זיו רובינשטיין והלחינו שבת ורובינשטיין, שכולל את השורה "יום בלי ילדינו הוא יום אחד יותר מדי". "חשוב לי שיבינו שהם לא לבד בעניין הזה. אנחנו יוצרים ושרים וחשוב לנו לחזק אותם", אמר שבת. המפגש התקיים ביוזמת עמותת Free our kids. שבת ומשפחות החטופים אף ביצעו את שירו "תנו לגדול בשקט".

שלומי שבת נפגש עם משפחות חטופי מלחמת עזה, 5 בנובמבר 2023. יח"צ,
שלומי שבת נפגש עם משפחות חטופי מלחמת עזה/יח"צ
שלומי שבת נפגש עם משפחות חטופי מלחמת עזה, 5 בנובמבר 2023. יח"צ,
שלומי שבת שר למשפחות החטופים/יח"צ

שבת הוציא את השיר ביום שישי, ומסר: "לראשונה בחיי אני כותב בגוף ראשון. אחרי עשרות שנים של הופעות וקריירה ארוכה ואינטנסיבית, אני מרגיש כי ישנם רגעים בחייו של אדם, שאין הוא רוצה אלא להשמיע את האמת שבתוכו. כמו כל אזרח ישראלי, אני מרגיש צורך לזעוק את כאבי. הנפש שלנו נקרעה ב-7 באוקטובר ובמשך חודש אנו לא מפסיקים לאסוף את שברי הנשמה היהודית שפועמת בלבבותינו. השיר הזה הוא סיפורו של השבר הזה ולצידו התקווה והידיעה שנתגבר ולא נשכח לרגע שאנו העם הנבחר. במרקם העדין שבינינו לבין האדמה הזו הקרבנו אנשים יקרים וגיבורים שבזכותם המדינה שלנו ממשיכה להתקיים. זו תפילתי להנצחתם וזו קריאתי לנצחיותה של ארץ אבותינו, ארץ ישראל. בדמיך חיי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully