וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 מיליון בחצי יממה: יונית שיתפה את המערכון של "ארץ נהדרת" - ופוצצה את הרשת

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 12:28

מגישת מהדורת חדשות 12 יונית לוי שיתפה את המערכון של "ארץ נהדרת" שלעג לתמיכה שזוכה לה חמאס באוניברסיטאות ברחבי הארצות הברית - ושברה את הרשת

"ארץ נהדרת" בפארודיה על הסיקור המוטה של ה-BBC/קשת 12

מגישת מהדורת חדשות 12 יונית לוי שיתפה את המערכון של "ארץ נהדרת" שלעג לתמיכה שזוכה לה חמאס באוניברסיטאות ברחבי הארצות הברית - ושברה את הרשת. מאז שהעלתה את הקטע לטוויטר שלה ונכון ל-12:00 בצהריים, גרפה יונית כ-6 מיליון צפיות וכ-8,000 שיתופים. יונית כתבה על המערכון: "תכנית הסאטירה מספר 1 בישראל לועגת לתמיכה בחמאס בקמפוסים".

במערכון נראות דמויותיהן של תמיר בר וליאת הר לב כסטודנטים להט"בים באוניברסיטת קולומביה המביעים תמיכה בחמאס על אף שפעיל בארגון לועג להם ומבהיר להם כי הוא רוצה להרוג אותם.

הציוץ של יונית

וכך כתב מבקר וואלה! תרבות אילן קפרוב על המערכון: "גולת הכותרת, שצולמה כנראה בעיקר כדי להפוך לוויראלית בעולם, הייתה מערכון קולומביה יונטישמיטי על הטמטום הפרוגרסיבי והגזעני שמתפרץ בשבועות האחרונים באוניברסיטאות היוקרה של ארה"ב. קלסי (ליאת הר לב) ושותפה לשידור לייב ביוטיוב עם השם המבריק, וורדל (תמיר בר), מסבירים למה "מהנהר ועד הים, פלסטין תהיה חופשית" הוא נכון ("כי זה מתחרז"), מספרים על ההשכלה המתקדמת שלהם ("אני עושה תואר באסטרולוגיה קווירית פוסט קולוניאלית"; "אני לא אנטישמי, אני גזען פלואידי") ומארחים את אבו פטואה, טרוריסט במנהרות עזה ("אתה מוזמן לעזה בכל זמן, נזרוק אותך מהגג"; "שמעת? אחינו רוצה לערוך לי מסיבת גג"). פתאום, כל הכישרון של "ארץ" והכישורים הסאטיריים מתגלים, היכולת לפרק נושא ולזהות מה מוגזם ומצחיק בו, פשוט כי מישהו החליט שבמערכון הספציפי הזה כדאי להשקיע".

לפני שבוע פרסם העיתון הבריטי "דיילי מייל" כתבה על המערכון של "ארץ נהדרת" ששודר אשר עקץ את רשת ה-BBC שדיווחה על ההפגזה "הישראלית" על בית החולים ברצועת עזה - בעוד שמדובר היה בכלל בטיל פלסטיני שנחת עליו בשוגג. "קומיקאים ישראלים לעגו ללא רחמים על הדיווח של BBC בנוגע לתקיפה על בית החולים 'אל-אהלי' שבעזה", נכתב.

  • עוד באותו נושא:
  • ארץ נהדרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully