וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב של ה-BBC נשדד בשידור חי - ותגובתו הייתה יוצאת דופן

12.11.2023 / 0:02

כתב של ה-BBC סיקר בשידור חי את השיטפונות והגשמים העזים בלונדון כשבחור אלמוני שדד אותו וחמק מזירת האירוע. הכתב נאלץ להמשיך לדווח

כתה של ה-BBC נשדד בשידור חי/BBC

תגידו עליהם שהם לא אובייקטיבים, מסיתים ומפיצי פייק ניוז, אבל כשזה מגיע לעמידה מול מצלמה - כתבי ה-BBC בהחלט יודעים לשמור על מקצועיות. כתב ה-BBC, הארי לואו, נשדד בשידור חי - והצליח לשמור על קור רוח ולהמשיך לדווח מהשטח כאילו דבר לא קרה.

הכתב נשלח לדווח מרובע מורטלייק על הגשמים העזים והשיטפונות שפקדו את לונדון, כשבמהלך השידור החי תיקו נגנב. "פעם ראשונה בקריירה אתמול בלילה - התיק שלי נגנב באמצע השידור החי שלנו", הוא כתב בטוויטר, וצירף סרטון בן 2 דקות מהשידור.

הסרטון נפתח כשמגישת החדשות באולפן מעבירה את השידור ללואו שסיפק עדכון על מזג האוויר. לאחר מכן שודר קטע מראיון שהוקלט מראש עם תושב האזור שסיפר על השטפונות. כשהמצלמה חזרה ללואו, הוא נראה המום ומתקשה להמשיך לדבר. הוא מהר מאוד מתעשת וחוזר לדווח בקור רוח. רק מאוחר יותר חשף הכתב כי ברגעי השתיקה הוא הבחין בבחור גונב את התיק שלו ובורח מהמקום. הגניבה לא נתפסה בעדשת המצלמה והצופים חשבו שלואו שותק כי הוא ממתין שהשידור יחזור אליו.

ככה זה נראה בשידור חי:

לואו לא סיפק מידע האם הגנב נתפס והאם התיק ותכולתו חזרו אליו. עם זאת, רבים שיבחו אותו על השמירה על איפוק ברגע המאוד מלחיץ הזה. "הו הארי! אתה מקצועי לחלוטין. אבל זה נורא, כל כך מצטערת שזה קרה לך", הגיבה עיתונאית ה-BBC הולי קלמנס. "כל הכבוד שהמשכת ככה", הכריז צופה מתרשם אחר.

עוד על ה-BBC:
"לעג ללא רחמים": בבריטניה חוגגים על המערכון של ארץ נהדרת על ה-BBC

כתב יהודי של BBC התפטר אחרי ההחלטה לא להגדיר את חמאס כ"טרוריסטים"

לואו מצטרף לרשימה של כתבים שנשדדו בשידור חי. באוגוסט השנה שני עיתונאים בשיקגו נעצרו באיומי אקדח על ידי שלושה גברים במסכות סקי - בזמן שהם סיקרו שלל מעשי שוד וחטיפת רכבים. ב-2020 כתבת CNN, ברונה מקדו, נשדדה באיומי סכין במהלך שידור חי שהעבירה מסאו פאולו, ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully