וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסטיבל השוודי שלכאורה הדיר את כוכבת "חאנשי" מתנצל: "תקשורת גרועה שגרמה סבל"

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 10:20

סאגת "חאנשי" והפסטיבל השוודי מגיעה אל סיומה בהתנצלות של הפסטיבל השוודי. במקור מארגניו ביטלו את השתתפותה של עליזה חנוביץ', יוצרת הסדרה והכוכבת שלה, בנימוק ש"קיים חשש שייווצר מצב 'לא נעים'", ולאחר מכן הוזמנה לפסטיבל אך התבקשה לשלם על טיסתה

טריילר לסדרה "חאנשי"/HOT

פסטיבל הסרטים הבינלאומי בשטוקהולם מתנצל בפני עליזה חנוביץ', אחרי שביטל את הזמנתה ולאחר מכן חזר בו בתנאי שתשלם בעצמה על הטיסה, זאת על רקע המלחמה בעזה. חנוביץ' אמורה הייתה להשתתף בהקרנת הסדרה שיצרה עבור הוט, "חאנשי", ואף מככבת בה בתפקיד הראשי.

"מעומק ליבנו, אנו בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בשטוקהולם מצטערים מאוד ולוקחים אחריות על אי ההבנה שתוקשרה כלפי עליזה חנוביץ' והצוות שמאחורי 'חאנשי'", נכתב בהצהרה מטעמם שפורסמה באתר דדליין הוליווד. "תכננו את הביקור כבר הרבה זמן, אבל כשפרצה הלחימה הצענו סשן שאלות ותשובות דיגיטלי מטעמי בטיחות, ולכן התעכבנו בהזמנת הטיסה. אנו מאמינים שכאן נוצרו אי הבנות".

מהפסטיבל נמסר כי הרעיון שהביטול היה פוליטי - שגוי. "פסטיבל הסרטים הבינלאומי בשטוקהולם תמיד עומד מאחורי הסרטים והיוצרים שלו ולעולם לא יסרב לביקור של במאי משתתף, ולא יבטל את הקרנת עבודתם מסיבות פוליטיות. אנו מצטערים מאוד על התקשורת הגרועה הזו שגרמה כאב לצוות ולקהילה היהודית הרחבה".

עליזה חנוביץ׳, יוצרת וכוכבת הסדרה "חנאשי". רפי דלויה, HOT,
עליזה חנוביץ׳, יוצרת וכוכבת הסדרה "חאנשי"/רפי דלויה, HOT

בשלב מוקדם יותר של סאגת הביטול שלא היה, עדכנו חנוביץ' והוט כי באחד המיילים נכתב להם על ידי מחלקת האירוח שהיא "מוכרחה לנקוט עמדה". הפסטיבל מבהיר שמדובר בניסוח קלוקל באנגלית מטעמם: "מה שהעמית רמז בהתכתבות הוא שהיה צורך בהחלטה - אם תהיה זו נסיעה או אולי בחירה בשאלות ותשובות דיגיטליות".

למרות ההתנצלות חנוביץ' לא תטוס בסופו של דבר, כך מעדכן ברשתות החברתיות מני אבירם, מנכ"ל קסטינה תקשורת שמפיקה את הסדרה. "מודה ועוזב ירוחם", כתב אחרי ההתנצלות. "אלה היו 24 שעות אינטנסיביות של התכתבויות הלוך חזור, בפסטיבל התנצלו, והגם שזה כבר מורכב מדי בשביל עליזה לנסוע, עכשיו פנינו להקרנה ביום חמישי, בתקווה שהיא תהיה מלאה ומוצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully