וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר איים על חברו באקדח כי רצה לגלות לו מה קורה בסרט "אהבה בשחקים"

11.12.2023 / 0:05

שוטר ששמע מחברו שראה את הלהיט של טום קרוז וטען שהוא "הולך לקלקל לו אותו" הגיב בשליפת הנשק שלו ואיים: "אני אירה בך". בית המשפט לא התרשם מכך שהוא התנצל על מעשיו ולקח אחריות, אך החליט שהוא ישאר בתפקיד

טריילר הסרט "אהבה בשחקים: מאווריק"/פסטיבל קאן, אולפני פראמונט

שוטר אוסטרלי כיוון את אקדחו לעבר חברו לעבודה בגלל שהוא איים עליו - שיגלה לו את עלילת הסרט שובר קופות "אהבה בשחקים: מאווריק", כך עולה מדיון שנערך בחודש שעבר בבית המשפט בסידני.

השוטר דומיניק פרנסיס גיינור, בן 30, עבד מאחורי הדלפק בתחנת המשטרה בסידני, כשחברו סיפר לו שהוא ראה את הסרט של טום קרוז שיצא לאקרנים ב-2022. הקולגה הזוטר, השוטר המתלמד מורגן רויסטון, שהגיש את התלונה, אמר לגיינור שזה עתה ראה את הסרט והוסיף: "אני אספיילר לך אותו".

על פי מסמכי בית המשפט שפורסמו ברשת ABC האוסטרלית, גיינור צחק ואמר: "אל תקלקל לי את הסרט" והוסיף "אני אירה בך", ואז שלף את אקדח הגלוק שלו מהנרתיק וכיוון אותו לכיוון רויסטון למשך חמש שניות. מהדיווח עולה שגיינור צחק לאורך כל הדרך והאצבע שלו לא הייתה על ההדק אלא על הכת.

גיינור הודה בבבית המשפט באשמה בנשיאת נשק תוך התעלמות מבטיחות המתלונן.

דומיניק גיינור שוטר אוסטרלי. AAP, צילום מסך
לא נזרק מהמשטרה. גיינור/צילום מסך, AAP

משטרת ניו סאות' ויילס אמרה ל-NBC News בהצהרה כי הדיווח והפרטים שפורסמו ב-ABC מדוייקים, אך סירבה להגיב מעבר לכך.

עוד בנושא
מדריך הספוילרים בטלוויזיה: כך לא תשניאו את עצמכם

ניסיון הרצח הראשון באנטרקטיקה: מדען דקר את עמיתו כי עשה לו ספוילרים לספרים


רויסטון הגיע לדיון בבית המשפט המקומי של מרכז דאונינג, שם סיפר שהוא סובל מדיכאון וחרדה כתוצאה מהאירוע ואמר כי מאז התקרית עזב את המשטרה. כריס מיקאלי, פרקליטו של גיינור, אמר לבית המשפט שמרשו לא התכוון להפחיד את רויסטון, אך הודה שעשה טעות. מיקי הוסיף שההרשעה תוביל לכך שגיינור יאבד את עבודתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית המשפט ככל הנראה התחשב בדברים הללו וגיינור קיבל נזיפה וצו על תנאי לשנתיים בו התחייב להפגין התנהגות טובה ובנוסף נגזר עליו לבצע 100 שעות של עבודות שירות למען הקהילה.

השופט מייקל מאהר אמר בגזר הדין שלו, לפי סוכנות הידיעות ה-Australian Associated Press, כי הנאשם גילה "שיפוט פזיז ומסוכן בעליל". השופט הוסיף כי למרות שהוא קיבל את העובדה שגיינור לקח אחריות, הוא מפקפק במידת החרטה האמיתית שלו. "אני מטיל ספק במקצת לגבי ההבנה שלו על ההשפעה האמיתית שהייתה לו על הקולגה שלו", כתב. מהמהשטרה נמסר שגיינור בשלב הזה מושעה מתפקידו, ללא שכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully