וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: ראפרית מפלורידה תועדה יורה למוות במנהל שלה ואז נדרסת

21.11.2023 / 0:01

הראפרית קי וואני בת ה-27 נתפסה במצלמות אבטחה נכנסת לויכוח אלים עם מנהלה וגבר נוסף - ואז שולפת לעברם אקדח ויורה במנהל שלה למוות. הירי נפסק כשהגבר הנוסף דורס אותה במכוניתם. הצפייה בתיעוד על אחריותכם בלבד

שיר של הראפרית Key Vhani/(@ibeenkey.vhani)

ראפרית מפלורידה נתפסה במצלמות האבטחה יורה במנהל שלה ואז נדרסת. כעת היא עומדת בפני כתב אישום על רצח מנהלה - שתועד כולו במצלמה , מה שכמובן משמש הוכחה ברורה למעשה.

קבאני קמילה היקס, בת ה-27, ששם הבמה שלה הוא קי וואני (Key Vhani), צולמה יורה במנהל שלה מספר פעמים ב-9 באוקטובר בשכונת ווינווד שבמיאמי, לאחר שהוא וגבר אחר תקפו אותה ברחוב.

בצילומים שהגיעו לידי NBC מיאמי, נראת היקס יוצאת ממכונית לבנה עם המנהל שלה - לפני שהשניים פוצחים בוויכוח ומתחילים להכות אחד את השנייה. לאחר מכן נראה גבר נוסף יוצא מהדלת האחורית של הרכב ומצטרף לתגרה נגד היקס, כשהשניים לבסוף משליכים אותה ארצה ומצמידים אותה לקרקע.

לאחר שנרגעו, היקס נראית מתרוממת מהרצפה ומתרחקת מהמקום, אך רגע לפני שהסיפור מסתיים - היא מסתובבת לפתע, שולפת אקדח מהתיק שלה ופותחת בירי. המנהל שלה נראה צולל לקרקע בחיפוש אחר מחסה מאחורי מכונית, אך היקס לא מוותרת ורודפת אחריו אל הכביש, תוך כדי שהיא ממשיכה לירות בו עד שהוא נותר שרוע ופצוע אנוש על הקרקע.

באותו רגע, הגבר השני שתקף את היקס קופץ חזרה למכונית ודורס איתה את הראפרית. משם הוא נוסע לאחור, מאיץ ובורח מזירת הפשע. הסרטון מסתיים כשהיקס נראת אחרי ששרדה את הדריסה ורצה במורד הרחוב עד שהיא יוצאת מפריים המצלמה.

צפו בתיעוד הקשה לצפייה

שוטרים שהגיעו למקום מצאו את מנהלה פצועי אנוש עם מספר פצעי ירי. הוא פונה לבית חולים אך מת מאוחר יותר מפצעיו. היקס, שאושפזה אף היא עם פציעות קשות מהמכות והדריסה, אמרה למשטרה שהירי היה מעשה של הגנה עצמית ושהיא חששה לחייה. "הנאשמת הצהירה שהיא פחדה בגלל גודלו של הקורבן ולאחר ששמעה אותו צועק 'אני אהרוג אותך במכה אחת'", נכתב בדו"ח המשטרה מהאירוע, לפי NBC מיאמי.

עוד בנושא:
תיעוד מחריד: ראפר בן 28 מת לאחר שהתמוטט במהלך הופעה

כוכבת טיקטוק נמצאה אשמה ברצח המאהב של אמה הנשואה

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הראפרית קי וואני צולמה יורה במנהל שלה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הראפרית קי וואני צולמה יורה במנהל שלה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הראפרית קבאני קמילה היקס הואשם ברצח מדרגה שנייה, אך צפוי להשתחרר בערבות החודש. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הראפרית קבאני קמילה היקס הואשם ברצח מדרגה שנייה, אך צפוי להשתחרר בערבות החודש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

Key Vhani בקליפ WHO IS YOU

עמוד גיוס כספים של GoFundMe שהוקם עבור היקס על ידי בן משפחה לכאורה טען ששני הגברים בסרטון "תקפו אותה מספר פעמים".

הראפרית הוכנסה למעצר, אך היא צפויה להשתחרר לאחר ששופט העניק לה ערבות עצמית בסך 50,000 דולר ומעצר בית בדיון שנערך לאחרונה. עורך דינה של היקס כינה את התקרית "מקרה ברור של הגנה עצמית". האמנם?

  • עוד באותו נושא:
  • ראפרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully