וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מים ביאליק נגד ארגוני הנשים בעולם: "התעלמות מתועבת מפשעי המין של חמאס"

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 12:42

השחקנית והמגישה היהודיה-אמריקנית ("המפץ הגדול") מחתה נגד השתיקה הרועמת ביחס למקרי האונס והעינויים מצד מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר. "איפה כל קולות ה'תאמינו להן'? פמיניסטיות פרוגרסיביות בעולם - איפה אתן?", כתבה

בווידאו: תיעוד שחרור עשרת החטופים הישראלים במסגרת הפעימה השישית 29.11.23/אל קהירה

השחקנית והמגישה היהודיה-אמריקנית מים ביאליק מתחה ביקורת נוקבת נגד ארגוני נשים ברחבי העולם על שתיקתן ביחס למקרי האונס שביצעו מחבלי חמאס במהלך 7 באוקטובר. בפוסט שכתבה ברשתות החברתיות, מחתה ביאליק על השתיקה הרועמת ביחס להתעללות בנשים ישראליות. ביאליק מגישה את השעשועון "ג'פרדי", שיחקה בסדרות "בלוסום" ו"המפץ הגדול", הייתה מועמדת לארבעה פרסי אמי והיא בעלת תואר דוקטור במדעי המוח.

"הייתה הימנעות בולטת ומתועבת של אירגוני נשים ברחבי העולם מגינוי חד משמעי של האונס והעינויים השיטתיים של נשים ב-7 באוקטובר על ידי חמאס", כתבה ביאליק ב-X (לשעבר טוויטר). "התרחשו מקרי אונס קבוצתי אכזרי, עינויים מיניים ורצח עוברים. איפה כל קולות ה'תאמינו להן'?".

השחקנית והמגישה מים חיה ביאליק. Jason Mendez, GettyImages
השחקנית והמגישה מים ביאליק/GettyImages, Jason Mendez

ביאליק העבירה ביקורת גם על קבוצות וארגונים ובהם ארגון האו"ם לקידום והעצמת נשים על תגובתם לדיווחים על מקרי האונס, ההתעלות ותקיפת הנשים מצד מחבלי החמאס. "אלו מאיתנו שנאבקו למען זכויות נשים וביקשו לצעוק מהגגות כשנעשה שימוש במלחמה בגופן של נשים להנאתם הסדיסטית של עבריינים נדהמות מהאופן שבו העולם שותק בנושא הזה", כתבה ביאליק והוסיפה: "פמיניסטיות פרוגרסיביות בעולם - איפה אתן?".

ביאליק, בת משפחתו של חיים נחמן ביאליק, היא תומכת בולטת של ישראל. היא בין השאר התבטאה בחודש שעבר נגד היעדר התמיכה הגלובלית בישראל ובחטופיה. "הלב שלי גדול. הלב שלי יכול להכיל אהבה לישראל, מולדת העם היהודי", כתבה בפוסט באינסטגרם, לצד תמונה שלה בכותל המערבי. "הלב שלי מרגיש את הכאב והאימה העצומים שעם ישראל חווה ואני שותפה לכאב הזה. הלב שלי מרגיש פחד בגלל האנטישמיות שעוברת בעולם הזה בלי סוף באופק. לבי זועם על היעדר תמיכה גלובלית פה אחד להחזרה המהירה של בני הערובה שנלקחו על ידי חמאס, ארגון הטרור המטיל אימה על ישראלים ופלסטינים כאחד. הלב שלי יכול להחזיק את כל זה. שלכם יכול?". את דבריה חתמה בהאשטאג "שחררו את בני הערובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully