וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטי "דוקטור סוס" ובכורה לסדרות של כאן חינוכית: פסטיבל סרטי הילדים חוזר

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 12:17

הפסטיבל הבינלאומי לסרטי ילדים וילדות ייערך החודש בסינמטק תל אביב, ויתרכז בסרטים שנעשו בעקבות ספרים. עוד בתוכנית: בכורות, הקרנות רגישות, הצגות וסדנאות. כל הפרטים

קטע מתוך "מקיף מילאנו"/כאן חינוכית

פסטיבל תל אביב הבינלאומי ה-19 לסרטי ילדים וילדות יתקיים בין התאריכים 16-13 בדצמבר בסינמטק תל אביב, ויתרכז השנה בסרטים שנעשו בעקבות ספרים. בין היתר, יוקרנו בו שפע סרטים מדובבים, שלל קלאסיקות, סדרות של ערוץ כאן חינוכית בהקרנת טרום בכורה ועוד. בהתחשב במצב, הפסטיבל ייערך במתכונת היברידית, וניתן לרכוש כרטיסים לחלק מהסרטים לצפייה אונליין מרחוק, בערוץ ה-VOD של הסינמטק.

בין השאר יוקרנו סרטי האנימציה "בית ספר לחיות מדברות" (ההמשך לסרט "סוד החיות הקסומות"), "צוות ג'ונגל מטריפים ת'עולם" (ההמשך לסרט "צוות ג'ונגל כוח הצלה"), "מאווקה נסיכת היער", "תעלול של משלוח" (ההמשך לסרט "תעלול של טיול"), "חתול במוזיאון" וכן "חלום של רובוט", זוכה פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל אנסי. בתחום הלא-מונפש: תוקרן הקומדיה ההולנדית "אוקיי, תודה, ביי", המספר על חברות בין שתי נערות חירשות, ובסיומה תיערך שיחה עם הבמאית; וכן סרט ההתבגרות "טוטם". לצד אלו, יוקרנו גם סרטים ותיקים שנעשו בעקבות ספרים, כשאירוע מיוחד יוקדש לסרטים על פי דוקטור סוס.

מתוך הסרט "חברים עד השמיים". באדיבות קולנוע חדש,
מתוך הסרט "חברים עד השמיים"/באדיבות קולנוע חדש

בגזרת הסדרות, הפסטיבל יקרין בבכורה פרק של הסדרה החדשה "בני מצווה" של כאן חינוכית, ופרקים מהעונות החדשות של "מקיף מילאנו", "להציל את חיות הבר", "שקשוקה" ו"כראמל" של הערוץ - כולם כוללים מפגש עם היוצרים, ובחלק מהמקרים גם עם השחקנים. יוקרנו גם פרקים מהעונה החדשה של "מסעדת בונבון" של ערוץ ניקולודיאון, גם כן בשיתוף השחקנים. עוד בפסטיבל: ההצגות "לואיסה" של תיאטרון הקרון, ו"הכינה נחמה" של תיאטרון המדיטק.

בנוסף ייערכו שלל סדנאות יצירה, ביניהן סדנת איפור עם ליאת שיינין, המאפרת הראשית של "ארץ נהדרת"; מפגש עם גליה עוז, הסופרת מאחורי "שקשוקה"; וסדנה עם עידו דולב, המעצב האמנותי של "כראמל" ו"ילדי בית העץ", שתעסוק בשאלה "איך מעצבים עולם כתוב".

עוד בוואלה!

מכתבי האהבה של דרייפוס והמרידות בנאצים: שבוע הקולנוע היהודי חוזר בפעם ה-25

לכתבה המלאה

חלק מאירועי הפסטיבל יתקיימו במתכונת של "הקרנות רגישות", המותאמות לקהל ממגוון נוירולוגי: התאורה לא תהיה חשוכה לחלוטין, הווליום חלש יותר וניתן יהיה להשאיל אוזניות חוסמות רעש. בנוסף, ניתן יהיה לצאת, להסתובב באולם ולהשמיע קולות. הישיבה בהקרנות אלה אינה מסומנת. ניתן למצוא את כל ההקרנות הרגישות מקטגוריה מיוחדת באתר הפסטיבל.

לפרטים נוספים, היכנסו לאתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully