וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורית ושירה גפן יגישו ביחד את הפודקאסט החדש "אמא טובה דיה"

7.12.2023 / 17:00

לאחר שעזבה את הפודקאסט המצליח "באות בזמן" אותו הגישה עם דליה גוטמן, תגיש אשת התקשורת נורית גפן פודקאסט חדש עם בתה הסופרת והתסריטאית שירה גפן - כך נודע לוואלה! תרבות. הפודקאסט ייקרא "אמא טובה דיה" והוא יעסוק במידה רבה במערכת היחסים בין נורית לשירה

מתוך הלוויית יהונתן גפן בנהלל, שבה ילדיו שירה, אביב ונטאשה ביצעו לזכרו את השיר "הכבש ה-16, לילה טוב"/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: יותם רונן

לאחר שעזבה את הפודקאסט המצליח "באות בזמן", תגיש אשת התקשורת נורית גפן פודקאסט חדש עם בתה הסופרת והתסריטאית שירה גפן - כך נודע לוואלה! תרבות. הפודקאסט, אשר ייקרא "אמא טובה דיה", יעלה בהמשך היום בחברת "אול אין", בה שודר הפודקאסט הקודם שלה, ויעסוק במידה רבה במערכת היחסים בין נורית לשירה.

נורית גפן ושירה גפן. לירן פרנקל,
נורית גפן ושירה גפן/לירן פרנקל

באוקטובר, כמה ימים לאחר שחגגה יום הולדת 79, נורית גפן עזבה את הפודקאסט "באות בזמן" לאחר שהגישה אותו במשך 41 פרקים לצד דליה גוטמן, אם בתו של הסופר יעקב שבתאי. הוא עורר עניין בציבור ובתקשורת, והגיע לעשירייה הפותחת של ספוטיפיי. בפודקאסט דיברו השתיים בלשון חופשית בין השאר על סקס, סמים, גיל, פוליטיקה ודמנציה, וגם על האקס המיתולוגי יהונתן גפן זכרו לברכה.

"הסיבה שעזבתי היא שאין לי מה להגיד, באמת התעייפתי, די, אני בת 79, רוצה חופש", אמרה אז גפן לוואלה! תרבות. "אני עוד אתנצל בפייסבוק בפני כל המאזינות והמאזינים, אכתוב שאני מצטערת שככה עזבתי. אבל דליה נהדרת והיא תצליח והיא תמצא פרטנרית נהדרת. ולכל אחד יש תחליף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully