וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתוך האפר והדם נביט אל העתיד": אמני ישראל בשיר תקווה

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 12:24

"אנחנו כאן חיים" הוא שיר תקווה שיצרו יואב גינאי וקובי אשרת ושרים נתן דטנר, ששי קשת, מירי אלוני, אבי טולדנו, עדי כהן, שלווה וצעירי מורן ובהם ילד שדודתו היא נרקיס הנד שנרצחה ב-7 באוקטובר ובת דודתו היא אמילי הנד, ששוחררה משבי החמאס. האזינו

בווידאו: תיעוד מעיני התותחן בלחימת חטיבות האש של חיל התותחנים ברצועת עזה/דובר צה"ל

"זה זמן הנפש הפצועה ושעת הנשמה, שעוד שואפת לשנים טובות, מתוך האפר והדם נביט אל העתיד, נפרוש כנפיים שוב כעוף החול, נשקה את השדות ושוב נבנה את הבתים, נוליד לנו מחר יותר נכון". מילים אלו לקוחות מתוך השיר החדש "אנחנו כאן חיים", שמבקש להביע תקווה על רקע מלחמת עזה. השיר מבוצע על ידי נתן דטנר, ששי קשת, מירי אלוני, אבי טולדנו, עדי כהן, להקת שלווה וצעירי מורן. יואב גינאי כתב, קובי אשרת הלחין, עיבד והפיק, והיוזמה לשיר היא של המפיק משה רעות. השיר מלווה בקליפ אותו ביימה ריקי אריכא, שחלקו צולם בחדר ההקלטות וחלקו בכיכר החטופים - צפו (למטה).

אבי טולדנו וקובי אשרת. עדה אושרת,
אבי טולדנו וקובי אשרת בזמן הקלטות השיר "אנחנו כאן חיים"/עדה אושרת
מירי אלוני ונתן דטנר. ראובן קסטרו
מירי אלוני ונתן דטנר/ראובן קסטרו

אחד ממבצעי השיר מלהקת מורן הוא שגיא צורף, ילד בן 12, ששר במקהלה כבר שלוש שנים. דודתו של שגיא היא נרקיס הנד ז''ל, שנרצחה בטבח ה-7 באוקטובר, ובת דודתו היא אמילי הנד, ששוחררה באחרונה משבי החמאס. צורף שר את השיר לזכר דודותו ולמען כל החטופים שעדיין בעזה.

ביום שישי (8 בדצמבר) בשעה 13:00 יתקיים בכיכר החטופים אירוע הדלקת נר חנוכה והשיר יבוצע על ידי האמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully