וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכולתי ללכת": ג'יימי פוקס הופיע לראשונה בציבור מאז אישפוזו

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 15:31

השחקן האמריקאי זוכה האוסקר, שאושפז באפריל בעקבות "סיבוך רפואי", הופיע בטקס פרסי בחירת מבקרי הטלוויזיה. פוקס לא התייחס בנאומו להעמדתו לדין באשמת תקיפה מינית ואמר על מצבו הרפואי: "לפני חצי שנה לא יכולתי ללכת. לא הייתי מאחל את מה שעברתי לאויב הכי גרוע שלי"

השחקן האמריקאי זוכה האוסקר ג'יימי פוקס, שאושפז באפריל בעקבות "סיבוך רפואי", הופיע לראשונה בציבור אמש (שני) בטקס פרסי בחירת מבקרי הטלוויזיה. פוקס בן ה-55, העומד לדין בפני האשמות על תקיפה מינית, קיבל מחיאות כפיים סוערות.

פוקס לא התייחס בנאומו להאשמות נגדו, אך התייחס למצבו הבריאותי. "אתם יודעים, זה מטורף, לא יכולתי לעשות את זה לפני שישה חודשים. למעשה לא יכולתי ללכת", אמר פוקס ונראה נרגש. "אני רוצה להודות לכולכם, עברתי משהו. עברתי כמה דברים".

"לא הייתי מאחל את מה שעברתי לאויב הכי גרוע שלי בגלל שזה קשוח, כשזה כמעט נגמר... כשאתה רואה את המנהרה. ראיתי את המנהרה. לא ראיתי את האור. יש לי כבוד חדש לחיים. יש לי כבוד חדש לאמנות שלי. צפיתי בכל כך הרבה סרטים והאזנתי לכל כך הרבה שירים בניסיון שהזמן יעבור. אל תוותרו על האמנות שלכם".

ג'יימי פוקס, כוכב "ג'אנגו ללא מעצורים" וסדרת סרטי ספיידרמן, עומד כעת בפני האשמות על תקיפה מינית, בתביעה שהוגשה נגדו בחודש שעבר. התביעה נגד השחקן מתייחסת למקרה מלפני כשמונה שנים במסעדת יוקרה על גג בניו יורק. לפיה פוקס נגע לכאורה באיבריה האינטימיים של אחד הסועדות ללא הסכמתה. לפי התביעה, הסועדת הושבה באותו הערב יחד עם חברתה לצד שולחנו של פוקס. השתיים ביקשו מפוקס להצטלם יחדיו, ומיד לאחר מכן החל פוקס להרעיף על התובעת מחמאות: "וואו, יש לך גזרה של דוגמנית על" ו-"את מריחה נהדר!".

אז, לכאורה, פוקס לקח את התובעת לפינה מבודדת במסעדה ותקף אותה מינית, למרות סימני התנגדות שהביעה. רק כאשר חברתה של התובעת הגיעה למקום, חדל לכאורה פוקס ממעשיו והתרחק מהמקום. התביעה דורשת פיצויים עבור "כאב פיזי, לחץ נפשי והשפלה" שנגרמו לה באותו הערב, שבסופו, לטענתה, נדרשה לקבל טיפול רפואי. בפרשה נתבע גם בעל המסעדה, שבילה באותו הערב עם פוקס, בטענה כי אפשר את התקיפה ולא הורה על עובדי האבטחה במקום למנוע אותה. פוקס הכחיש את ההאשמות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully