וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה הדר ואסתי זקהיים יתאחדו בהצגה שמבוססת על הסרט "חתונה מאוחרת"

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 16:42

פרסום ראשון: 26 שנה לאחר שיצא לאקרנים הסרט "עפולה אקספרס", מסתמן כי שני כוכביו, צביקה הדר ואסתי זקהיים, יתאחדו בעיבוד בימתי לסרט "חתונה מאוחרת" של דובר קוסאשווילי, שיעלה בתיאטרון באר שבע בשיתוף הבימה בעוד כמה חודשים, בבימוי שיר גולדברג

צביקה הדר ואסתי זקהיים בסרט "עפולה אקספרס". איציק פורטל,
צביקה הדר ואסתי זקהיים בסרט "עפולה אקספרס"/איציק פורטל

26 שנה לאחר שיצא לאקרנים הסרט המוערך והמצליח "עפולה אקספרס" בימויה של ג'ולי שלז, מסתמן כי שני השחקנים שגילמו את התפקידים הראשיים - צביקה הדר ואסתי זקהיים - יתאחדו על הבמה, כך נודע לוואלה! תרבות. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, השניים יופיעו יחד בעיבוד הבימתי לסרט "חתונה מאוחרת" שכתב וביים דובר קוסאשווילי, ואשר עלה לאקרנים בשנת 2001. העיבוד הבימתי יעלה בתיאטרון באר שבע בשיתוף הבימה בפברואר או מרץ, בבימויה של שיר גולדברג, המנהלת האמנותית של תיאטרון באר שבע. עם השניים מתקיים משא ומתן מתקדם לגילום התפקידים, ולפני שבוע נעשתה קריאה בהשתתפותם.

מתיאטרון באר שבע נמסר: "אנחנו שמחים על ההתעניינות סביב ההפקה של 'חתונה מאוחרת', הליהוקים להצגה בעיצומם ונשמח לעדכן ברגע שיסגרו".

הפקה נוספת הצפויה לעלות בהבימה בשנה הבאה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, היא הצגה מוזיקלית חדשה בעקבות סיפור חייה של הזמרת וכלת פרס ישראל יפה ירקוני. על ההצגה חתומים גיא מרוז כמחזאי ואלדר גרויסמן כבמאי. זאת בעקבות הצלחת ההצגה המוזיקלית "סימני דרך", בבימוי משה קפטן, שעלתה לפני שש שנים בהבימה והציגה מעל ל-350 פעמים.

בדומה להצגה "סימני דרך", שבה ארבע נשים שיחקו את נעמי שמר בתקופות שונות בחייה, גם בהצגה על חייה של ירקוני יגלמו מספר נשים - שלוש במקרה זה - את אייקון התרבות בגילאים שונים, ומסתמן שהשחקניות יהיו: אילי עלמני תגלם את ירקוני הצעירה, עינת שרוף לסירוגין עם גלית גיאת ישחקו אותה בימיה כזמרת המלחמות, וגילה אלמגור תשחק אותה בחמש השנים האחרונות לחייה, במהלכן חלתה באלצהיימר. ההצגה אמורה לעלות באמצע פברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully