וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: ברשת כועסים על הזמרת שרקדה על עמוד והתרסקה על הרצפה

21.1.2024 / 0:10

זמרת מפרו ניסתה להשוויץ ביכולות הריקוד שלה על עמוד - אך הריקוד הסתיים באסון כואב שתועד במצלמה. על אף שהיא נשמעה ונראתה סובלת, ברשת מצאו סיבות להתעצבן ולכעוס עליה

הזמרת רקדה על עמוד - וזה נגמר באסון/leslieshaw

על אף שמדובר באחד ממקרי הנפילה מעמוד הכואבים יותר שראינו, הגולשים ברשת בכל זאת מצאו סיבות להתעצבן על הקורבן. האמנית הפרואנית לסלי שו, שהיא כוכבת גדולה בלימה, קיוותה להפגין את כישורי הריקוד שלה על עמוד בסרטון שצילמה למעריציה, אך הדברים השתבשו מהר מאוד.

בתקרית הכואבת שתיעדה נראת הזמרת מבצעת פעלול די סטנדרטי על עמוד הריקוד שלה, כשלפתע העמוד קורס ומפיל את שו על רצפת הפרקט. בעוד מוזיקת הסלסה ממשיכה להתנגן, הזמרת בת ה-34 נראית ונשמעת מתפתלת מכאבים על הרצפה. קולות הכאב שלה נמשכים במשך שניות ארוכות עד שבנות משפחתה שומעות אותה וניגשות לעזרתה.

"ביום שני בערב קרה לי את אחד הדברים המפחידים ביותר בחיי. כמו בכל אחר צהריים, אני תמיד רוקדת על העמוד שיש לי בסלון שלי", היא כתבה בפוסט שגרף 83,000 לייקים ביום אחד בלבד, "אחרי שעשיתי סיבובים במשך כמה דקות, אני מתחילה לצלם מחדש ואז נפלתי", הוסיפה, "הכאב בכתף ימין ובזרוע שלי היה עז".

צפו בתיעוד הכואב:

במבט מהיר נראה שסוגר המוט לא הותקן בתקרה כראוי - או השתחרר מעט - וזה מה שהוביל לנפילה הכואבת. הסרטון מסתיים כששו מורמת על ידי פרמדיקים לאלונקה, כשהיא מצביעה על פציעה בזרועה הימנית. לאחר מכן רואים אותה עם סד על הצוואר בבית חולים, כשהרופאים מאשפזים אותה לצורך המשך טיפול.

לפי התקשורת המקומית, שו לא נפצעה באורח קשה ולאחר סדרת בדיקות היא עברה להתאוששות בביתה.

עוד בנושא:
הדוגמנית ביצעה ריקוד על עמוד בפארק לאומי - ועברה סקילה ברשת

סרטון הילדות שרוקדות על עמוד שזיעזע את הממלכה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

וזה הצליח לה בעבר:

@leslieshawoficial Bailando lista de deseos ??‍♀️??✨? #leslieshaw #poledance ♬ sonido original - leslieshaw
@leslieshawoficial Despidiendo mi FIN DE SEMANA bailando en mi pole ✨??‍♀️????? me hacia falta ? #leslieshaw ♬ sonido original - leslieshaw

אז מה בדיוק הרגיז את הצופים?

על אף הייסורים הקשים שעברה בעקבות הנפילה, שו - לה יש 3.3 מיליון עוקבים באינסטגרם - שלחה את ידה לכיוון המצלמה והזיזה אותה כך שהצופים יוכלו לראות היטב כיצד היא מתפתלת על הרצפה. כלומר, גם כשהיא סבלה מכאבים - האשימו אותה הצופים שהיה לה חשוב יותר שהרגע יתועד בשביל שתקבל יותר לייקים.

"היא שוכבת על הרצפה ומתפתלת מכאבים ואז מסובבת את הנייד שלה כדי שיראו איך זה כואב", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "הדבר הכי מצחיק הוא שבכל רגעי הכאב שלך, הקדשת זמן להזיז את הטלפון הנייד שלך כדי שיוכל להתמקד בך היטב, כאילו זה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully