וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באופן חריג: הדוקו על הטבח במסיבה ישוחרר בחינם לכל כלי התקשורת

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 20:01

באופן תקדימי מציעה חברת yes לכל גופי השידור בארץ שידור חופשי של הסרט התיעודי המדובר NOVA#. כל גוף תקשורת שירצה לשדר אותו יוכל לעשות זאת מבלי לשלם ל-yes

בווידאו: הרגעים הראשונים לפני הטבח במסיבת הטבע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

באופן תקדימי מציעה חברת yes לכל גופי השידור בארץ שידור חופשי של הסרט התיעודי המדובר NOVA#. משמעות ההודעה של yes היא שכל גופי השידור בארץ יוכלו לשדר אותו באופן חופשי וללא עלות וזאת "על רקע ההדים יוצאי הדופן שעורר הסרט מאז עלייתו וחשיבותו הלאומית", לשון הודעת yes. לפי נתוני החברה, הסרט זכה לנתוני צפייה גבוהים ב-VOD של yes והתברג ברשימת הסרטים התיעודיים הנצפים ביותר ב-2023.

הסרט התיעודי #NOVA של yes דוקו בבימויו של דן פאר ובהפקת קסטינה תקשורת, על הטבח שאירע בפסטיבל הטראנס "נובה" ב-7 באוקטובר בסמוך לקיבוץ רעים, פורש תוך שימוש בקטעי וידאו ואודיו שצולמו והוקלטו בזמן אמת בלבד - ללא ראיונות וללא פרשנויות - את מה שהתרחש במסיבה שתיזכר לדיראון עולם. חלק ניכר ממאמצי ההפקה מרגע היציאה לדרך ועד להגעתו לשידור הוקדש כדי לאתר את המצולמים בסרטונים ולקבל את אישורם, כמו גם את בני המשפחה של אלו שנרצחו על ידי המחבלים.

אחרי ההודעה של yes, מסרה רשת 13 כי תשדר אותו במוצאי שבת הקרובים. גם חברות הוט ופרטנר TV הודיעו כי הסרט יהיה זמין אצלן לצפייה ב-VOD בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully