וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית עמנואל דבוור, הראשונה להתלונן נגד ז'ראר דפרדייה, שמה קץ לחייה

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 15:13

דבוור בת ה-60 קפצה לנהר הסיין ביום בו שודר בטלוויזיה הצרפתית תחקיר הכולל האשמות נוספות נגד כוכב הקולנוע הצרפתי. בשנת 2019 היא העידה כי תקף אותה מינית במהלך צילומי הסרט "דאנטון"

השחקנית עמנואל דבוור בסרט "משחק אכזרי" ("Un jeu brutal") מ-1983. יוטיוב, צילום מסך
השחקנית עמנואל דבוור בסרט "משחק אכזרי" ("Un jeu brutal") מ-1983/צילום מסך, יוטיוב

השחקנית הצרפתייה עמנואל דבוור שמה קץ לחייה בגיל 60, כך נודע היום (חמישי). דבוור, שהייתה האישה הראשונה שהאשימה את השחקן ז'ראר דפרדייה בתקיפה מינית, השליכה את עצמה לנהר הסיין ביום בו שודר בטלוויזיה הצרפתית תחקיר על השחקן, שבו הוצפו שלל הטענות נגדו, כולל אלו שהיא העלתה.

דבוור הופיעה בכמה סרטים לאורך שנות ה-80, ביניהם הדרמה ההיסטורית "דאנטון" של הבמאי הפולני אנדז'יי ויידה, שבו כיכב דפרדייה. היא העידה בשנת 2019 כי במהלך צילומי הסרט, כשהשניים נסעו על כרכרה, הוא ניסה להכניס את ידו מתחת לחצאית שלה. מאז, עלו עוד כמה וכמה טענות להטרדה, תקיפה מינית ואונס נגד השחקן, שהכחיש בתגובה את המעשים מכל וכל.

תחקיר של מדיהפארט, שפורסם השנה, הציף טענות של 13 נשים נגד דפרדייה. על פי הדיווח, ההאשמות קשורות ל-11 סרטים וסדרות שדפרדייה שיחק בהם בין השנים 2004 ל-2022. כזכור, בפברואר 2021 החליטו הרשויות הצרפתיות לפתוח בהליכים נגד דפרדייה, הנחשב לאחד מגדולי שחקני הקולנוע הצרפתי, בשל חשד כי בשנת 2018 אנס ותקף מינית פעמיים את השחקנית שרלוט ארנולד, שאביה היה חבר ותיק של השחקן והיא עצמה הייתה אז בת 22 ופנתה אליו כדי לקבל עצות משחק. בשנת 2019 נסגרה חקירה ראשונית נגד דפרדייה בעקבות הטענות האלו בשל חוסר ראיות, אך היא נפתחה מחדש שנה לאחר מכן והובילה להגשת אישומים פליליים נגד אגדת הקולנוע. נסיונות של עורכי דינו של דפרדייה לבטל את האישום כשלו והתיק עומד כעת בפני בתי המשפט בצרפת.

אם אתם או אדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אנא פנו לעזרה מקצועית. ניתן לעשות זאת בדרכים הבאות: שיחה עם מוקד ער"ן בטלפון 1201, ובאתר האינטרנט של סה"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully