וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש וחצי לאחר מותו: נחשפה סיבת מותו של מת'יו פרי

עודכן לאחרונה: 16.12.2023 / 3:09

על פי דו"ח הנתיחה לאחר המוות, כוכב "חברים" שנמצא ללא רוח חיים בג'קוזי בביתו בסוף אוקטובר, מת מ"השפעות חריפות של קטמין", ממחלת לב ומהשפעה של תרופה המיועדת לשיכוך כאבים חריפים וכרוניים ולטיפול בהתמכרות לתרופות ולסמים. עם זאת, לא נמצאו סמים לא חוקיים בביתו

טריילר לראיון חושפני עם מת'יו פרי - ‘Matthew Perry- The Diane Sawyer Interview' -/ABC

כחודש וחצי לאחר שהשחקן הקנדי-אמריקאי וכוכב "חברים" מת'יו פרי נמצא ללא רוח חיים בג'קוזי בביתו בלוס אנג'לס בגיל 54, נחשפה סיבת מותו. על פי דו"ח הנתיחה שלאחר המוות, שבוצע במרכז רפואי בלוס אנג'לס ופורסם אמש (שישי) בתקשורת הזרה, עולה כי פרי מת בין השאר בגלל "השפעות חריפות של קטמין". קטמין הוא סם הרדמה סינתטי, הפופולרי בקרב מכורים לסמים פסיכדליים, שנעשה בו שימוש בין השאר במרפאות וטרינריות כסם הרדמה או אלחוש. על פי הדו"ח, פרי קיבל "עירוי קטמין לטיפול בדיכאון וחרדה".

בגורמים נוספים למותו שצויינו בדו"ח - מחלת לב והשפעה של בופרנורפין, תרופה המיועדת לשיכוך כאבים חריפים וכרוניים ולטיפול בהתמכרות לתרופות ולסמים מקבוצת האופיואידים. בדו"ח צויין כי בביתו של פרי נמצאו תרופות מרשם וכדורים שונים. עם זאת, צויין כי לא נמצאו סמים לא חוקיים בביתו. פרי התמודד לאורך חייו עם התמכרויות לסמים ואלכוהול.

מת'יו פרי, 2006. GettyImages
מת'יו פרי/GettyImages

בתחילת השבוע, ג'ניפר אניסטון אמרה שמת'יו פרי היה "שמח" ו"בריא" בימים שלפני מותו בסוף אוקטובר, וגילתה כי התכתבה איתו ביום שבו הלך לעולמו. "הוא הפסיק לעשן. הוא נכנס לכושר. הוא היה מאושר - זה כל מה שאני יודעת", סיפרה בדמעות למגזין וראייטי שפורסם ביום שני בריאיון משותף עם ריס וית'רספון, שותפתה לסדרה "תוכנית הבוקר".

"ממש התכתבתי בהודעות באותו בוקר עם מאטי המצחיק. לא היו לו כאבים. הוא לא נאבק. הוא היה שמח", אמרה אניסטון, והוסיפה כי פרי לא חזר לסורו, למרות מה שעשויים לחשוב לאור מאבקו רב השנים בהתמכרויות לסמים ולאלכוהול. "אני רוצה שאנשים יידעו שהוא באמת היה בריא, ונעשה בריא. הוא היה במרדף. הוא עבד כל כך קשה. אני מתגעגעת אליו מאוד. כולנו. הוא הצחיק אותנו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully