וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו כמו משפחה, זה אובדן בלתי נתפס": כוכבי "חברים" נפרדים מחברם מת'יו פרי

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 7:57

ג'ניפר אניסטון, ליסה קודרו, קורטני קוקס, מאט לה-בלאנק ודיוויד שווימר מתייחסים בכאב למותו של חברים מת'יו פרי, ומתקשים לעכל את האובדן

טריילר לראיון חושפני עם מת'יו פרי - ‘Matthew Perry- The Diane Sawyer Interview' -/ABC

יומיים לאחר מותו של כוכב "חברים" מת'יו פרי, חבריו לסדרת הפולחן ספדו לו בהצהרה משותפת. על ההצהרה, שנמסרה לתקשורת האמריקאית, חתמו חמשת השחקנים והשחקניות: ג'ניפר אניסטון, ליסה קודרו, קורטני קוקס, מאט לה-בלאנק ודיוויד שווימר.

"כולנו שבורים כל כך מן האובדן של מתיו. היינו יותר מסתם שותפים לצוות - היינו משפחה", מסרו החמישה. "יש עוד הרבה מה לומר, כרגע ניקח את הזמן להתאבל ולעכל את האובדן הבלתי נתפס הזה.

"עם הזמן נאמר עוד, אם ומתי שנהיה מסוגלים לכך. כרגע, המחשבות והאהבה שלנו עם המשפחה של מת'יו, עם חבריו ועם כל מי שאהב אותו ברחבי העולם".

דיוויד שווימר, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, מת'יו פרי, ליסה קודרו, מאט לבלאנק, הסדרה "חברים". Warner Bros. Television/Getty Images, GettyImages
"יש עוד הרבה מה לומר". כוכבי "חברים"/GettyImages, Warner Bros. Television/Getty Images

מוקדם יותר, גם מי שהיו מאחורי הקלעים של הסדרה ספדו לפרי. היוצרים מרת'ה קאופמן ודיוויד קריין והמפיק הבכיר קווין ברייט, הוציאו לכלי התקשורת בארצות הברית הצהרה על מותו של מת'יו פרי. "אנו המומים וכואבים עמוקות על פטירתו של חברנו האהוב מת'יו", כתבו. "זה עדיין נראה בלתי אפשרי. כל מה שאנחנו יכולים לומר הוא שאנחנו מרגישים שבורכנו על שזכינו בו כחלק מחיינו".

"הוא היה כישרון מבריק", הוסיפו. "זו קלישאה לומר ששחקן הופך תפקיד לשלו, אבל במקרה של מת'יו, אין מילים נכונות יותר. מהיום ששמענו אותו לראשונה מגלם את התפקיד של צ'נדלר בינג, לא היה מישהו אחר בשבילנו. תמיד נוקיר את השמחה, האור, האינטליגנציה המסנוורת שהוא הביא לכל רגע - לא רק לעבודתו, אלא גם בחיים. הוא תמיד היה האדם הכי מצחיק בחדר. יותר מזה, הוא היה הכי מתוק, עם לב מעניק וחסר אנוכיות".

"אנו שולחים את כל אהבתנו למשפחתו ולחבריו", כתבו, ואז חתמו בטייק על שמות הפרקים של "חברים": "זה באמת הפרק שבו הלב שלנו נשבר".

הוליווד נפרדת ממת'יו פרי

עוד בוואלה!

טרגדיה בהוליווד: כוכב "חברים", מת'יו פרי, מת במפתיע בגיל 54

לכתבה המלאה
מת'יו פרי. רויטרס
קשה לעכל. מת'יו פרי/רויטרס

פרי הלך לעולמו בגיל 54. הוא בביתו בלוס אנג'לס ללא רוח חיים והוחש לבית החולים, שם נקבע מותו בשני בבוקר שעון ישראל. על פי האתר TMZ, הוא קיבל דום לב בזמן שהיה בג'קוזי וטבע.

פרי זכור, כמובן, מתפקיד צ'נדלר בינג ב"חברים", דמות סרקסטית ונוירוטית שהייתה אהובה במיוחד על מעריצי הסדרה. הוא היה מועמד על תפקידו לפרס האמי בשנת 2002. הקריירה שלו מעבר ל"חברים" כללה את הסרט "ללכת על הכל" לצד ברוס וויליס ואמנדה פיט. פרי התערב עם וויליס שהסרט יהיה להיט, ובמקרה כזה וויליס יתארח בחינם ב"חברים" ללא תמורה - מה שאכן קרה. השלושה השתתפו גם בסרט ההמשך, שהיה כישלון. ניסיון קולנועי מוצלח שלו הגיע אחרי ש"חברים" הסתיימה - "שוב בן 17", שבו גילם את דמותו המבוגרת של זאק אפרון.

אחרי "חברים" כיכב פרי במספר סדרות סדרות נוספות שחלקן בפרופיל גבוה, בראשן "סטודיו 60" של ארון סורקין לצד בראדלי וויטפורד ("הבית הלבן") - סדרת דרמה שעקבה אחר המתרחש מאחורי הקלעים של סדרת מערכונים דמויית "סאטרדיי נייט לייב", שעלתה ב-2006 (במקביל ל"רוק 30" שעשתה גם היא משהו דומה, רק קומי) ובוטלה אחרי עונה אחת. מאז 2017 לא נראה על המסכים. ב-2015 כיכב במשך שתי עונות בגרסה חדשה ל"הזוג המוזר" של ניל סיימון לצד טום לנון (ששיחק ב"חברים" את הדילר בלאס וגאס שג'ואי מתעקש שידיהם זהות). פרי גילם את אוסקר המבולגן לצד פליקס הקפוץ שגילם לנון.

פרי התארח בסדרות נוספות כמו "בוורלי הילס 90210", "הבית הלבן", "אלי מקביל", "האישה הטובה" וסדרת הבת "הטובות לקרב" ועוד. הוא גם התארח בפרק אחד של הסיטקום "קוגר טאון" בכיכובה של עמיתתו ל"חברים", קורטני קוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully