וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסיבה שהפכה לאסון: צפו בסרט הדוקו המטלטל על הטבח ב"נובה"

18.12.2023 / 10:10

הסרט התיעודי של yes דוקו, בבימויו של דן פאר ובהפקת קסטינה תקשורת, על הטבח שאירע בפסטיבל הטראנס "נובה" ב-7 באוקטובר בסמוך לקיבוץ רעים, עורר הדים רבים. כעת ניתן לצפות בו גם ברשת - גם כאן בוואלה! תרבות. צפו

הסרט התיעודי #NOVA של yes דוקו, בבימויו של דן פאר ובהפקת קסטינה תקשורת, על הטבח שאירע בפסטיבל הטראנס "נובה" ב-7 באוקטובר בסמוך לקיבוץ רעים, עורר הדים רבים. לפי נתוני החברה, הסרט זכה לנתוני צפייה גבוהים ב-VOD של yes והתברג ברשימת הסרטים התיעודיים הנצפים ביותר ב-2023. באופן תקדימי הציעה yes לכל גופי השידור בארץ שידור חופשי וללא עלות של הסרט, וניתן לצפות בו כעת גם בוואלה!. אזהרה: הסרט כולל תכנים קשים.

צפו (מתחת):

הסרט NOVA#

הסרט פורש תוך שימוש בקטעי וידאו ואודיו שצולמו והוקלטו בזמן אמת בלבד - ללא ראיונות וללא פרשנויות - את מה שהתרחש במסיבה שתיזכר לדיראון עולם. מסיבה שהתחילה בלילה קסום ליד קיבוץ רֵעים, עם אלפי אנשים מכל קצוות הארץ, מכל המינים והצבעים, שבאו לרקוד ולשמוח תחת כיפת השמיים. מסיבה שהסתיימה בבוקרו של יום אכזרי וטראגי, שבו מחבלי חמאס רצחו בדם קר יותר מ-1,200 ישראלים, חטפו מאות, וצילקו אומה שלמה.

חלק ניכר ממאמצי ההפקה מרגע היציאה לדרך ועד להגעתו לשידור הוקדש כדי לאתר את המצולמים בסרטונים ולקבל את אישורם, כמו גם את בני המשפחה של אלו שנרצחו על ידי המחבלים.

seperator

במאי: דן פאר | עורכים: נדב דירקטור, לב גולצר | מפיקה: גרניט נוחם | מפיק שותף: ריצ'רד דייץ | מפיקת פוסט ראשית: נופר וקנין

מפיקים אחראים - yes: קרן גלייכר, גיא לביא, עוזי קרין | הסרט הופק ע"י קסטינה תקשורת עבור yes דוקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully