וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה נהייה מהילדה המתוקה מ"הגרינץ'" וכוכבת "אחת שיודעת", טיילור מומסן

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 9:04

זוכרים את המהפך של מיילי סיירוס אחרי "האנה מונטה"? אז תכפילו: טיילור מומסן, הילדה המתוקה להפליא מ"הגרינץ'", שכיכבה גם ב"גוסיפ גירל" הפכה לרוקרית/חשפנית פרובוקטיבית של להקת פאנק ולסמל סקס בינלאומי. תראו איך היא גדלה לנו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

טיילור מומסן בקליפ לשיר heaven knows/taylormomsen

רבים וטובים עשו זאת לפניה, אבל מרגיש לנו שטיילור מומסן משאירה לכולם אבק. כולנו זוכרים אותה בתור הילדה הבלונדינית, המתוקה והתמימה עם החיוך הרחב מהסרט "הגרינץ'" - אבל היא כבר לא ילדה והתמימות מזמן נעלמה לה. היום היא רוקרית שלא מתביישת להתפשט על הבמה ולשתף תמונות מאוד נועזות שלה ברשתות החברתיות. יש שיגידו שהיא הפכה לסמל סקס בינלאומי. אז נכון, לתהליך ההתבגרות של טיילור מומסן נחשפנו כבר ששיחקה ב"גוסיפ גירל" (אחת שיודעת), אבל השינוי האמיתי הגיע אחר כך.

מומסן עזבה את הוליווד לפני יותר מעשור, אבל היא לא התרחקה הרבה מאור הזרקורים. 23 שנים מאז כיכבה לצד ג'ים קארי בסרט על היצור הירוק שגנב את חג המולד, תושבת סנט לואיס, מיזורי, הפכה לסמל סקס בינלאומי ולרוקרית פרובוקטיבית בלהקת הפאנק The Pretty Reckless. כשהיא מופיעה על הבמה חושפת חזה ולבושה ב"נעלי עקב של חשפנית", כשאפילו לדבריה היא מודה שהיא "איבדה את זה לגמרי", כפי שסיפרה בריאיון ל"קוסמופוליטן".

אתם זוכרים אותה ככה:

אבל רגע לפני שנחשוף את כל הפרטים על המהפך שלה, בואו נחזור אחורה לאמצע שנות ה-90, כשטיילור בת השנתיים עשתה צעדים ראשונים בעולם הבידור. "אף ילד בן שנתיים לא רוצה לעבוד, אבל לא הייתה לי ברירה", היא סיפרה למגזין Revolver, "כל חיי, הייתי בבית הספר ומחוצה לו. לא היו לי חברות". אחרי מספר תפקידים מינוריים, טיילור קיבלה את תפקידה של סינדי לו הו ב"הגרינץ'" ולצד תפקידים ב"עמי ותמי" ו"ספיי קידס 2" הקריירה שלה זינקה. עם זאת, טיילור לא הייתה שבעת רצון. הדמות שלה מ"הגרינץ'" הפכה לזהות שלה: "בכל פעם שהייתי מתחילה בית ספר חדש או הולכת למקום אחר, אני אפילו לא חושבת שהילדים ידעו את שמי. הייתי רק הילדה מהגרינץ'", היא חשפה בפודקאסט Podcrushed של SiriusXM.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טיילור מומסן בשנת 2000 בבכורת הסרט "הגרינץ'". Robin Platzer/Twin Images/Online USA, Inc., GettyImages
טיילור מומסן בשנת 2000 בבכורת הסרט "הגרינץ'"/GettyImages, Robin Platzer/Twin Images/Online USA, Inc.

טיילור מומסן בספיי קידס

ב-2007, היא סוף סוף הצליחה להתנער מסינדי כשגילמה את דמותה של ג'ני האמפרי ב"אחת שיודעת". המתבגרת כיכבה לצד בלייק לייבלי ופן בדג'לי עד שהייתה לה התגלות. "קמתי בוקר אחד ואמרתי, 'חכי שנייה'. אני לא צריך לעשות את זה, נכון? אני לא צריך לעשות את העבודה האחרת הזו? אני יכולה פשוט לנגן בלהקה שלי, לטייל ולכתוב שירים? אני יכולה פשוט לעשות את זה?'".

הנה היא ב"אחת שיודעת":

ב-2010, שנה בלבד לאחר הקמת הלהקה, היא חשפה שהיא פורשת ממשחק כדי להתמקד בקריירה המוזיקלית שלה במסגרת הלהקה הרוקיסטית שלה, The Pretty Reckless. בגיל 16 בלבד האיפור השחור שלה, בגדי העור בסטייל גותי וההתנהגות הפאנקיסטית זעזעו את המעריצים שלה. היא הופיעה על עטיפות אלבומים ובקליפים עירומה - ואפילו הזמינה שתי נשים לבמה באחת ההופעה של הלהקה כדי לבצע מופע חושפנות מול הקהל ההמום.


עוד כוכבות ילדים שהפכו פרובוקטיביות
נחשף הג'וב הנועז והשערורייתי החדש של כוכבת "ילד פוגש עולם"

שוברת את OnlyFans: בלה ת'ורן הרוויחה מעל 2 מיליון דולר - והסתבכה עם עובדי תעשיית המין

וככה היא נראית היום:

טיילור מומסן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
טיילור מומסן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הלהקה שלה זכתה להצלחה לא מבוטלת. TPR הוציאו את אלבום הבכורה שלהם, Light Me Up, ב-2011, ומאז הוציאו שלושה נוספים. האחרון הוא Death by Rock and Roll ב-2021. באותה שנה, טיילור לקחה איתה הביתה את תואר אמן הרוק של השנה ב-iHeart Radio Music Awards.

על אף שהיא טוענת שכל ליבה כיום נמצא בעולם הרוקנרול, היא לא פוסלת לגמרי את האפשרות של חזרה לקריירת המשחק שלה. היא אמרה ל-Elle: "משחק זה משהו שעשיתי ואולי אעשה שוב. מי יודע? אבל מוזיקה לנצח תהיה בחיי. היא לא הולכת לשום מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully