וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינפלד ביקר בבארי: "מזועזע ממה שראיתי אך נפעם מחוסן התושבים"

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 21:47

הקומיקאי היהודי-אמריקני, שהגיע אתמול לביקור פרטי בישראל עם משפחתו, ביקר בקיבוץ בארי, ראה את זוועות טבח השבעה באוקטובר ושוחח עם חברי קיבוץ ששרדו את התופת. סיינפלד אמר כי הוא מזועזע עמוקות מכל מה שראה ושמע אך גם מלא התפעמות מהחוסן של חברי הקיבוץ

אור ילין, בנו של עמוס ילין, משוחח עם ג'רי סיינפלד במהלך ביקורו בקיבוץ בארי, 19 בדצמבר, 2023/יח"צ

הקומיקאי היהודי-אמריקני ג'רי סיינפלד, שהגיע אתמול לביקור פרטי בישראל עם אשתו, ג'סיקה סיינפלד, סייר היום בקיבוץ בארי. השניים ראו את הזוועות שעברו חברי קיבוץ בארי בשבעה באוקטובר ושמעו בין השאר על מעשה הטבח של החמאס. הם שוחחו עם מספר חברי קיבוץ, שמעו מהם את סיפורי הגבורה, ההישרדות והטרור שעברו בשבת השחורה, והביעו זעזוע עמוק מההרס והזוועות שחוו תושבי בארי. צפו (מעל ומתחת).

סיינפלד נפגש אישית גם עם יובל הרן, שאביו אבשלום הרן, שנרצח בשבעה באוקטובר, היה מעריץ גדול שלו. יובל סיפר על מנהגם לצפות יחד בכל תוכניותיו של סיינפלד. עוד אמר כי אם אבא שלו היה קם לתחייה ורואה את סיינפלד בביתו, זה היה מעלה חיוך גדול על שפתיו, אפילו אל מול ההרס והחורבן. בן משפחתו של הרן, טל שוהם, עדיין בשבי. שישה מבני משפחתו כבר חזרו: שושן הרן, עדי, נווה ויהל שוהם, שרון ונעם אביגדורי.

השיחות בסיור עסקו גם בכך שחמאס לא מבדיל בין דם לדם - ילדים, זקנים, נשים בהריון ועוד. הם עברו דרך השכונות החרבות השונות בקיבוץ ודרך גני הילדים ההרוסים, שוחחו על הרצון של תושבי בארי לשוב להתגורר בקיבוץ בבטחה ובשלום, ועל כך שהדבר לא יוכל להתקיים ללא מיטוט חמאס.

בסוף הסיור בבארי, אמר סיינפלד כי הוא מזועזע עמוקות מכל מה שראה ושמע מתושבי קהילת הקיבוץ אך גם מלא התפעמות מהחוסן של חבריו, שהוא מראה למורשת העם היהודי שבונה את עצמו מחדש אחרי אסונות בלתי נתפסים - משואה לתקומה. עוד הוסיף כי הוא גאה להיות שגריר להפצת האמת בעולם כולו, וכי הוא יתמוך בעם ישראל בכל דרך שתעמוד לרשותו.

ג'רי סיינפלד במהלך ביקורו בקיבוץ בארי לאחר הטבח שעבר הקיבוץ בתחילת מלחמת עזה. 19 בדצמבר, 2023. נעם לניר,
ג'רי סיינפלד במהלך ביקורו בקיבוץ בארי/נעם לניר

סיינפלד, מגדולי הקומיקאים האמריקנים בעשורים האחרונים, נחת בישראל אתמול יחד עם בני משפחתו לביקור פרטי. בכך הוא הצטרף לכוכבים הוליוודים נוספים שעשו זאת, ביניהם השחקן מייקל רפפורט, השחקנית דברה מסינג והמפיק סקוטר בראון. אמש (שני) סיינפלד נועד עם נציגי מטה משפחות החטופים, ועם אזרחים ששבו משבי חמאס בעזה. לפי הודעת המטה, סיינפלד אמר למשפחות כי הוא "חש מחויבות עמוקה להעלאת המודעות בכל העולם לנושא החטופים אשר חייהם בסכנה מיידית".

במטה משפחות החטופים אמרו כי השחקן ומשפחתו "התרגשו מאוד והושפעו עמוקות" מהסיפורים שעלו בפגישה. "אנו מודים למשפחת סיינפלד היקרה על ביקורם המרגש במטה המשפחות ותמיכתם המוחלטת במשפחות החטופים", נמסר מטעם המטה. "אנו בטוחים כי תמיכתם תהווה צעד משמעותי וחשוב במשימתנו המשותפת להחזרתם המיידית של כולם הביתה בחיים".

עוד בוואלה!

"מזכירים לי שפיבי זרקה אותי ב'חברים'. זה כואב, למרות שבסוף היא התחתנה עם יהודי"

לכתבה המלאה
ג'רי סיינפלד מטה משפחות החטופים. מטה המשפחות,
סיינפלד במטה משפחות החטופים/מטה המשפחות

ימים ספורים לאחר טבח 7 באוקטובר הצטרף סיינפלד אל גל התמיכה בישראל כשפרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו אחריו עוקבים 1.3 מיליון משתמשים. "חייתי ועבדתי בקיבוץ בישראל כשהייתי בן 16", כתב סיינפלד בפוסט. "מאז אני אוהב את המולדת היהודית שלנו. לבי נשבר מההתקפות ומהזוועות האלה, אבל אנחנו עם חזק גם בלב וגם בראש. אנחנו מאמינים בצדק, חופש ובשיוויון. אנחנו נשרוד ונשגשג. תמיד אעמוד לצד ישראל ולצד העם היהודי". לפוסט צירף תמונה של אישה עטופה בדגל ישראל עם הכיתוב I STAND WITH ISRAEL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully