וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבצע סבתא" תוצג על במות, רמי הויברגר יביים ויככב

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 17:41

24 שנה אחרי צאתו של סרט הקאלט שכתב וביים דרור שאול, הוא יעובד לגרסה בימתית בתיאטרון העברי. לפחות שניים מכוכבי הסרט המקורי ישתתפו בהצגה: רמי הויברגר (קרמבו), שגם יביים את ההצגה, ועו"ד צחי שפיצן - מי שגילם את דמותו של עידן שגיב

בווידאו: מרגש: לוחמים שרים התקווה בבית נטוש בקיבוץ כיסופים/מערכת וואלה!

24 שנה לאחר שיצא סרט הקאלט וזוכה פרס אופיר "מבצע סבתא", שכתב וביים דרור שאול, הוא יעובד לגרסה בימתית בתיאטרון העברי. שניים מכוכבי הסרט המקורי ישובו לתפקידיהם המקוריים - רמי הויברגר, ששיחק את דמותו של אלון שגיב ("קרמבו") וגם יביים את ההצגה ויכתוב את העיבוד ביחד עם דרור שאול, ועו"ד צחי שפיצן שגילם את דמותו של עידן שגיב ישוב אף הוא לתפקידו. ההצגה צפויה לעלות בפברואר.

צח שפיצן שיתף על העיבוד הבמתי בחשבון הטוויטר שלו. "באמצע התקופה המטורפת שעוברת עלינו קרה לי מקרה מצחיק וחזרתי לשחק", כתב שפיצן. "למרבה התדהמה לקחו גבר בן 51 עם סוכרת ובעיות כולסטרול לשחק את מדריך בני הנעורים. רמי הויברגר מביים וגם משחק וצוות השחקנים נהדר. מקווה שבחודשים הקרובים הקהל יחזור לאולמות ולמרות המצב אנשים ירצו קצת לצחוק".

מבצע סבתא". יחצ, צילום מסך
מתוך הסרט "מבצע סבתא"/צילום מסך, יחצ

הסרט, שעלה ברצועת "ראשון בדרמה" בערוץ 3 ב-1999, הוא קומדיה סאטירית שמבוססת על סיפורו האמיתי של הבמאי דרור שאול בקיבות כיסופים. הוא עוסק בשלושה אחים יתומים, יוצאי הקיבוץ הדימיוני "עסיסים" - שסבתם חיה נפטרה. הקיבוץ מסרב לטפל בענייני ההלוויה והאחריות נופלת על הנכדים. שלושת האחים מעוניינים לקבור אותה בקיבוץ אותו ייסדה, וההלווייה הופכת לפארסה על חיי הקיבוץ והביטחוניזם הישראלי בנוסף להויברגר ולשפיצן שיחקו בו עמי סמולרצ'יק, עינת ויצמן, רותם אבוהב, דביר בנדק ואחרים.

דרור שאול סיפר בעבר כי דמותו של קרמבו, שגילם בסרט רמי הויברגר, מבוססת על אחיו, סא"ל טל שאול, שהיה מפקד יחידת שמשון וראש אגף אבטחה בשב"כ. הסרט שב לתודעה התקשורתית לאחר פרוץ מלחמת עזה, על רקע הטבח שבוצע בקיבוץ כיסופים ב-7 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully