וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה בוצ'לי התרגש לשמוע שיפה אדר זימזמה את שיריו בשבי - והזמין אותה להופעה

עודכן לאחרונה: 22.12.2023 / 0:35

אדר, שנחטפה לרצועת עזה והוחזרה בעסקת השבויים, סיפרה ל"עובדה" כי כדי להעביר את הזמן ולשאוב כוחות בשבי, היא זמזמה את שיריו של זמר הטנור. לאחר שהדבר נודע לבוצ'לי, הוא שלח לה מכתב שבו ביטא את התרגשותו מהסיפור והזמין אותה להופעתו

יפה אדר, שנחטפה בידי מחבלי חמאס לעזה ושוחררה, בריאיון לאילנה דיין, "עובדה", 14 בדצמבר 2023/חדשות 12

יפה אדר, שנחטפה מביתה בקיבוץ ניר עוז בשבעה באוקטובר, הוחזקה 49 ימים בשבי החמאס וחזרה הביתה במסגרת עסקת חילופי השבויים, התראיינה לפני שבוע לראשונה לאילנה דיין ב"עובדה" בקשת 12, וסיפרה בין השאר בכך שכדי להעביר את הזמן ולשאוב כוחות היא זימזמה משיריו של זמר הטנור האיטלקי האהוב עליה, אנדראה בוצ'לי .

"לא היה לי לא רדיו, לא טלוויזיה, לא כלום. כדי להעביר את הלילות, עשיתי לעצמי חיים שכאלה. עברתי בראש על החיים שלי. עברתי את החיים שלי", סיפרה אדר בת ה-85. "עשיתי מצעד פזמונים. אני נורא אוהבת את בוצ'לי. כל בוקר זמזמזתי לי את הבוצ'לי ואמרתי אלוהים, אולי זה יהיה לי יום טוב? אולי זה היום הטוב? אבל זה לא קרה".

כלתה של אדר פנתה אל המפיק גדי אורון, שהביא את בוצ'לי בעבר לישראל, כדי שיעביר את הסיפור לזמר הטנור באמצעות מנהליו. בוצ'לי העביר לאדר מכתב נרחב שבו הביע את התרגשותו מהסיפור, את הערכתו אליה, אמר שהיא נותנת לו השראה והזמין אותה להופעה שלו.

"יפה אדר היקרה", כתב בוצ'לי, "הלוואי שהייתי יכול לתת לך חיבוק. אני רוצה להודות לך על כמה שריגשת אותי, כששמעתי את הסיפור שלך, על איך כשהיית בשבי הייתה לי את הזכות שהקשבת למוזיקה שלי. אני לא מאמין שהייתי חלק מההתמודדות שלך. לעולם לא הייתי חושב או מאמין שהקול שלי, המתנה הגדולה שקיבלתי מהשמיים, יכול להיות יום אחד כל כך משמעותי למישהו. אני מקווה שיום אחד אפגוש אותך ואוכל לשיר רק לך, כל מה שתבחרי. בתקווה להצליח למחוק אפילו קצת, אם זה אפשרי, את הזיכרון הכואב שאני אפילו לא יכול לדמיין. מעריץ את האומץ שלך מכל הלב. זו השראה לכולם. שולח הערצה וחיבה".

עוד בוואלה!

כשהאדמה רועדת תחת רגלינו, העוצמה של יפה אדר פשוט מהפנטת

לכתבה המלאה
אנדראה בוצ'לי בהופעה באצטדיון בלומפילד. עומר קידר,
אנדראה בוצ'לי בהופעה באצטדיון בלומפילד/עומר קידר

נכדתה של יפה אדר, אוריאן, הקריאה לה את מכתבו של בוצ'לי, ויפה לא ידעה את נפשה מרוב אושר. "וואו, וואו, וואו, איזה כבוד, יא אללה", אמרה. צפו בתגובתה בסרטון האינסטגרם (מעל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully