וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ש ציוני מנטפליקס: כוכב "דברים מוזרים" ישתתף במערכון של "ארץ נהדרת"

26.12.2023 / 11:44

אחרי מייקל רפפורט, גם השחקן היהודי-אמריקני ברט גלמן (המוכר גם מתפקידו בסדרה "פליבג") ישתתף במערכון באנגלית של תוכנית הסאטירה, שישודר הערב

מערכון הארי פוטר, "ארץ נהדרת"/קשת 12

השחקן היהודי-אמריקני ברט גלמן, המוכר מתפקידו כמאריי בסדרה המצליחה "דברים מוזרים" של נטפליקס וכמו כן מהסדרה "פליבג", ישתתף במערכון של "ארץ נהדרת" באנגלית שישודר הערב. בכך הוא מצטרף לקומיקאי מייקל רפפורט, שגם הוא השתתף בסדרת המערכונים הוויראליים של התכנית באנגלית, שזוכים להמוני צפיות ברחבי העולם.

גלמן הוא תומך נלהב של ישראל, וזה הביקור השני שלו כאן בשבועות האחרונים. מאז 7 באוקטובר הוא פרסם כמה פוסטים העוסקים במלחמה ובטבח, לצד ביקורת נוקבת על שתיקתם של עמיתיו או נקיטת עמדה פרו-פלסטינית תוך התעלמות גורפת מהאסון שחוותה ישראל. בין הפוסטים גם אחד שהפך לוויראלי במיוחד. המשפט החוזר בפוסט, שנכתב בעקבות גילויי אנטישמיות ברקע האירועים בישראל, הוא "ייתכן שאתם שונאים יהודים". את הפוסט שיתפו בין השאר השחקנית והקומיקאית היהודייה-אמריקאית זוכת האמי איימי שומר, והשחקנית היהודייה-אמריקאית ג'וליאנה מרגוליס, כוכבת הסדרות "תוכנית הבוקר", "האישה הטובה" ו-"E.R".

ברט גלמן מתארח במערכון של "ארץ נהדרת", 26 בדצמבר 2023. קשת 12,
ליאת הרלב, ברט גלמן ותמיר בר, על הסט של "ארץ נהדרת"/קשת 12

מאז שחזרה למסך, "ארץ נהדרת" העלתה כמעט מדי שבוע מערכון באנגלית שבו לעגה לסיקור החד-צדדית של הסכסוך בעולם ולגילויי אנטישמיות בקמפוסים. אלה משותפים ברשתות החברתיות ובשלל כלי תקשורת בעולם, וזוכים להדים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully