וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במלאת 80 להולדתו, יוצא אלבום מחווה לשירי המלחין יאיר רוזנבלום

4.1.2024 / 9:01

אלבום המחווה לשירי היוצר הענק כולל שמונה שירים בעיבודים חדשים ובביצוע זמרים צעירים, והוא יוצא ב"ארומה מיוזיק" ובשיתוף מכללת BPM ומשפחת רוזנבלום. האלבום מלווה בקליפים שנוצרו בעזרת בינה מלאכותית. צפו בקליפ לשיר "מיקה" בביצוע שירה שוורץ

במלאת 80 להולדת המלחין יאיר רוזנבלום ז"ל, מענקי היוצרים של המוזיקה הישראלית, יוצא אלבום מחווה לשיריו בעיבודים חדשים ובביצוע זמרים צעירים בשנות העשרים לחייהם, במסגרת "צאן ברזל מוזיקה" מבית "ארומה מיוזיק" ובשיתוף מכללת BPM ומשפחת רוזנבלום. אלבום המחווה, "יאיר" שמו, כולל שמונה שירים ומלווה בקליפים שנוצרו בעזרת בינה מלאכותית. צפו בקליפ לשיר "מיקה" בביצוע שירה שוורץ (מעל).

באלבום כלולים גם השירים "מה אברך", שיצא כסינגל בחודש שעבר, "בשמלה אדומה", "להיות לבד", "שלווה", "היה לי חבר היה לי אח", "שוטי ספינתי" ו"לבד על הדשא". את הפרויקט ניהלו אומנותית המפיקים המוזיקליים יונתן דניאל ונתנאל עבו (ג'וני ודידה) בשיתוף קרן רוזנבלום (בתו של יאיר).

"אבא בוודאי היה מאוד מרוצה לשמוע את העיבודים החדשים לשיריו", מסרה קרן רוזנבלום, "הוא תמיד אמר שהשירים שלו הם כמו ילדיו הבוגרים, שיש להם חיים משל עצמם והם חופשיים ללכת בדרכם. הוא גם חיפש תמיד לחדש ולהיות עכשווי ביצירה שלו ולכן ודאי היה לו מרתק לשמוע את היצירה שלו באוזניים של הדור הצעיר. עוד כשהתחילו לעשות ביצועים חדשים לשירים שלו בימי חייו, כמו אלו של מופע הארנבות של ד"ר קספר או דנה אינטרנשיונל, הוא פירגן מאוד גם אם אחרים הרימו גבה, וידע לזהות אותם כלהיטים. אבא היה פרפקציוניסט שחיפש תמיד לעבוד עם כישרונות - והיוצרים בפרויקט הזה עומדים ללא ספק ברף הגבוה שהוא הציב ושאנחנו מקפידים מאוד לשמר לאורך השנים בכל הקשור ליצירותיו. כל היוצרים והיוצרות שהיו מעורבים מוכשרים ומוכשרות מאוד, והיה לנו הכבוד והעונג שהם הובילו את העשייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully