וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט "סולטברן": אחרי סצינת הריקוד בעירום - הלהיט מ-2001 מתפוצץ עם מיליוני השמעות

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 14:36

מה שסצינה אחת יכולה לעשות: אחרי שהשיר "Murder on the Dancefloor" של סופי אליס-בקסטור כיכב בסיום המותחן החדש של אמרלד פנל, הופיע גל של סרטוני טיקטוק שמחקים את הסצינה, וההשמעות בספוטיפיי נסקו לשמיים. הזמרת, כמובן, מאושרת

טריילר לסרט "סולטברן"/MGM/אמזון פריים

להיט הפופ "Murder on the Dancefloor" של סופי אליס-בקסטור משנת 2001 זינק מחדש לצמרות המצעדים, יותר מ-20 שנה לאחר מכן. זאת, אחרי שהסרט החדש "סולטברן" השתמש בו בסצינת מפתח, שכוללת ריקוד בעירום של הכוכב בארי קיוגן לצלילי השיר בסופו של הסרט.

השיר, הלהיט הגדול ביותר של אליס-בקסטור, זכה להצלחה בזמן אמת כשיצא כחלק מאלבום הבכורה שלה, מלווה בקליפ איקוני שבו היא מנצחת במרמה בתחרות ריקודים תוך פגיעה במתחריה.

"סולטברן" הוא מותחן פסיכולוגי עתיר תככים, שבמרכזו אחוזה בשם זה ומערכת יחסים בין הגיבור אוליבר, בגילומו של קיוגן, ובין בני המשפחה העשירים והמיוחסים המתגוררים באחוזה. כעת, בעקבות סצנת הסיום של הסרט בבימויה של אמרלד פנל, הופיע גל של סרטוני ריקוד בהשפעתו בטיקטוק, השמעות השיר בספוטיפיי גברו ביותר מ-300% ובערב השנה החדשה השיר הושמע לא פחות ממיליון וחצי פעמים ברחבי העולם - כך לפי הדיווח בניו יורק פוסט.

הקליפ המפורסם של השיר

אליס-בקסטור אמרה למגזין פיפל שהייתה לה רק ידיעה כללית על האופן שבו השיר ישולב בסרט לפני שצפתה בו. "אבל ממש אהבתי את זה", אמרה, "אני חושבת שזה סרט כל כך חכם ומצחיק. נהניתי מאוד". היא אף הצטרפה בעצמה לטרנד הסרטונים, והעלתה את עצמה "רוקדת באחוזה" לצלילי השיר שלה.

עוד בוואלה!

"המופרע אי פעם"? הסרט הזה מלא במין ופרובוקציות, אבל כל כך צפוי

לכתבה המלאה

"כמה זה מקסים בשבילי", אמרה אליס בקסטור, "אני מתכוונת: אני שרה את השיר הזה יותר מ-20 שנה וזה כל כך נחמד שעדיין יש לזה את הכוח להפתיע אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully