וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם האירוויזיון של לוקסמבורג יופק ויבוים על ידי ישראליים

17.1.2024 / 13:07

הדוכסות האירופאית חוזרת לאירוויזיון אחרי 30 שנות היעדרות ולוואלה! תרבות נודע כי את משדר קדם האירוויזיון של לוקסמבורג יובילו שניים מבכירי התעשייה הישראלית: המפיקה הראשית טלי אשכולי, והבמאי משה קפטן. שניהם היו שותפים בהפקה ובבימוי של האירוויזיון בת"א ב-2019

אן מארי דוד/יניב דורנבוש

לוקסמבורג חוזרת לאירוויזיון אחרי 30 שנות היעדרות, ולוואלה! תרבות נודע כי המפיקה הראשית של תחרות קדם האירוויזיון בלוקסמבורג תהיה המפיקה הישראלית הוותיקה טלי אשכולי ובמאי המופע יהיה משה קפטן, המנהל האמנותי של הבימה. המפיקה אשכולי מתמחה בהפקות בינלאומיות ובין השאר הפיקה את אירוע האירוויזיון 2019 בתל אביב ואת תחרות מיס יוניברס 2021 באילת. קפטן ביים את התכנית האמנותית באירוויזיון 2019 שהתקיים בתל אביב, וכן ביים תכניות טלוויזיה שונות ובהן "הזמר במסיכה", "הישרדות", "אקס פקטור" ו"דה וויס"

טלי אשכולי. רפי דלויה, באדיבות המצולמים
טלי אשכולי/באדיבות המצולמים, רפי דלויה
משה קפטן. ראובן קסטרו
משה קפטן/ראובן קסטרו

בעברה זכתה לוקסמבורג בתחרות חמש פעמים, בין היתר עם הלהיטים "Poupée de cire, poupée de son" של פראנס גל, "Tu te reconnaîtras" של אן-מארי דוד. לוקסמבורג תתקמבק לתחרות שתתקיים במאי 2024 במאלמו, שבדיה. משדר קדם האירוויזיון הלוקסמבורגי יתקיים ב-27 בינואר באולם "Rockhal" שבלוקסמבורג ויועבר בשידור חי ברשת RTL אל מיליוני צופים ברחבי אירופה.

טלי אשכולי מסרה כי "השירים הבלתי נשכחים שלוקסמבורג זכתה איתם בתחרות היו ועודם קלאסיקות נפלאות ועל זמניות. זה כבוד גדול עבורי להוביל את לוקסמבורג בקאמבק הגדול שלה לתחרות האירוויזיון. אני נרגשת להיות חלק מהרגע ההיסטורי הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully