וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשרד" תחזור? ההצהרה המפתיעה של כוכבת הסדרה

21.1.2024 / 11:49

מלורה הארדין, שגילמה בסיטקום את ג'ן, אמרה כי היא "לגמרי" בעניין של גרסה מחודשת - כסרט או כסדרה, קצת יותר מעשר שנים לאחר שירדה מהאוויר. הארדין הוסיפה כי כבר דיברה היוצר המקורי של הסדרה על אפשרויות עלילה לדמות שלה

טריילר ל-DVD של "המשרד"/NBC

השחקנית האמריקאית מלורה הארדין, שכיכבה באחד התפקידים הראשיים בסיטקום האהוב "המשרד" של NBC, אמרה כי היא "לגמרי" בעניין של גרסה מחודשת לסדרה - כסרט או כסדרה מחודשת, קצת יותר מעשר שנים לאחר שירדה מהאוויר. הארדין הוסיפה כי היא מאמינה ששחקנים נוספים ששיחקו בסדרה המקורית עשויים להיות מעוניינים בגרסה מחודשת, אבל ירצו להשתתף ביותר מאשר סרט אחד.

הארדין בת ה-56, שגילמה בסיטקום את ג'ן, גילתה בריאיון ביום שישי: "אני לגמרי הייתי מופיעה בזה. אני חושבת שרבים מאיתנו היו עושים את זה. אשמח לעשות סרט כי אז זה יהיה מהיר ונעשה את זה. אני חושבת שנוכל להחזיר את כולם בשביל זה".

מלורה הארדין 2016. GettyImages
מלורה הארדין/GettyImages

בספטמבר האחרון דיווח אתר חדשות המדיה Puck שהגרסה האמריקאית של "המשרד" צפויה לחזור לחיים, עם אתחול מחדש בידיו של היוצר המקורי והמפיק בפועל, גרג דניאלס. העיבוד המקורי, פורסם אז, מבוסס על הסדרה הבריטית של ריקי ג'רווייס וסטיבן מרצ'נט, שנמנים גם עם המפיקים של הגרסה האמריקאית.

הארדין לא התייחסה בריאיון לדיווח הספציפי ההוא, אבל הודתה שכבר דיברה עם גרג דניאלס על אפשרויות עלילה עבור הדמות שלה אם יהיה ריבוט כסדרה או סרט. "למעשה דיברתי עם גרג על כמה רעיונות", אמרה, "חשבתי שזה יהיה מצחיק אם ג'ן תהיה כמו גורו לעזרה עצמית בגלל שהיא הייתה כל כך דפוקה".

יצויין כי כשדניאלס עצמו התייחס בעבר לאפשרות הריבוט, הוא אמר שזה עשוי להיות בכלל עם צוות שחקנים אחר לגמרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סטיב קארל בטקס גלובוס הזהב לשנת 2005, כשהיה מועמד על תפקידו בסדרה "המשרד". Vince Bucci/Getty Images, GettyImages
סטיב קארל/GettyImages, Vince Bucci/Getty Images

הסדרה שודרה ברשת NBC בין השנים 2005 ל-2013, ועלילתה, אם אפשר לקרוא לה כך, עקבה אחר העובדים בסניף סקרנטון, פנסילבניה של חברת אספקת הנייר דאנדר מיפלין. סטיב קארל כיכב בסדרה וגילם את מנהל הסניף חסר היכולות החברתיות מייקל סקוט, ולצדו בין היתר ג'ון קרזינסקי וג'נה פישר בתפקיד העמיתים המתאהבים ג'ים ופאם, וכן ריין ווילסון בתפקיד דווייט המוזר, אויבו של ג'ים. קארל עזב את הסדרה לקראת סוף עונתה השביעית איך היא המשיכה בלעדיו לשתי עונות נוספות.

לאורך חייה זכתה הסדרה בחמישה פרסי אמי, כולל על הסדרה הקומית הטובה ביותר ב-2006. גם אחרי שסיימה את חייה, הפופולריות שלה נשמרה ואף גדלה הודות לשירותי הסטרימינג. לנוכח ההצלחה המתמשכת דובר רבות לאורך השנים על הרעיון לאתחל את הסדרה מחדש. בעבר פורסם גם שזה עומד על הפרק כאשר NBC עבדה על הפרויקט בניסיון לשבץ אותו בעונת 2018-19. בשעתו קארל לא היה מעורב, והרעיון היה לחזור שוב אל סניף סקרנטון של דאנדר מיפלין ולכלול שילוב של דמויות ישנות וחדשות. הפרויקט בסופו של דבר לא יצא אל הפועל.

הסדרה האמריקאית "המשרד". NBC,
כבר ניסו להחזיר אותה בעבר. "המשרד"/NBC

בריאיון לוואלה! תרבות אמר סטיבן מרצ'נט בעבר על הרעיון של סדרת המשך: "כל הזמן מדברים על להחזיר את 'המשרד' בדרך כלשהי, אבל מבחינתי היא רק הסתיימה לפני שבוע. אני יודע שהיא לא, אבל ככה זה מרגיש. בגלל שהיא שודרה כל כך הרבה פעמים בשידורים חוזרים, ובגלל שהיא הצליחה כל כך בנטפליקס, זה מרגיש מבחינתי שהיא אף פעם לא באמת נגמרה. הרעיון של להחזיר אותה עכשיו מרגיש לי מוזר, כמו לעשות הדרן בזמן שחצי מהקהל כבר יצא מהאולם והחצי השני בכלל לא הבין שההופעה הסתיימה. נראה לי שעדיף לחכות שתהיה תחושה אמיתית של געגוע.

"אם באמת יבחרו להחיות את הסדרה, אז אני מאמין שיש משהו ב-DNA של 'המשרד' שיכול לעבוד תמיד. זה יכול להיות משרד אחר בעיר אחרת, או כמו שהצעת, זה יכול להיות ספין אוף של ג'ים ופאם. הבעיה האמיתית עכשיו היא - האם אנשים עדיין עובדים במשרדים? יכול להיות שלדור שלם הרעיון הזה של לעבוד במשרד נשמע מופרך".

סטיב קארל, ג'נה פישר, כוכבי הסדרה "המשרד" בכנס של איגוד מבקרי הטלוויזיה 2006. Kevin Winter/Getty Images, GettyImages
"לא יודע איך זה יתקבל עכשיו". סטיב קארל עם ג'נה פישר/GettyImages, Kevin Winter/Getty Images

גם סטיב קארל עצמו התבטא בעבר ואמר ש"המשרד" לא תעבוד בטלוויזיה של ימינו, בעיקר בגלל הבדיחות הבלתי הולמות של דמותו על גזע ומיניות (בין השאר) כמעט מדי פרק.

"ייתכן שזה בלתי אפשרי לעשות את הסדרה הזו היום ושאנשים יקבלו אותה כפי שהתקבלה לפני עשר שנים", אמר קארל בשעתו. "כל כך הרבה ממייקל התבסס על התנהגות לא הולמת. כלומר, הוא בהחלט לא בוס לדוגמה. הרבה ממה שתואר בסדרה ההיא שגוי לחלוטין. זאת הנקודה, אבל אני פשוט לא יודע איך זה יתקבל עכשיו. יש היום מודעות גבוהה מאוד לדברים פוגעניים - מה שבטוח טוב. אבל יחד עם זאת, כשאתה לוקח דמות כזו בצורה מפורשת מדי, זה לא באמת עובד".

  • עוד באותו נושא:
  • nbc
  • המשרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully