וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזמר "מאפלה לאור גדול" יעלה בקרוב בגרסה ישראלית

25.1.2024 / 9:00

כ-30 שנה לאחר שעלה לראשונה בפריז, תעלה גרסה ישראלית חדשה למחזמר "מאפלה לאור גדול", החל ב-6 במרץ בירושלים, ובהמשך בנתניה ובתל אביב. המחזה מגולל דרך סיפור אהבה את קורות העם היהודי משואה לתקומה. ישתתפו בו עמית פרקש, אימרי זיו ואלי גורנשטיין

עמית פרקש ואימרי זיו המחזמר "מאפלה לאור גדול" ("Le Sel et le Miel"). עדן פשינסקי,
משואה לתקומה. עמית פרקש ואימרי זיו במחזמר "מאפלה לאור גדול" ("Le Sel et le Miel")/עדן פשינסקי

כ-30 שנה לאחר שעלה לראשונה בפריז, תעלה גרסה ישראלית חדשה למחזמר הצרפתי "מאפלה לאור גדול" ("Le Sel et le Miel"). הוא יעלה החל ב-6 במרץ בתיאטרון שרובר בירושלים, ובהמשך יציג גם בהיכל התרבות בנתניה ובמשכן לאמנויות הבמה בתל אביב. ישתתפו בו עשרות שחקנים, זמרים ורקדנים ובהם עמית פרקש, אימרי זיו ואלי גורנשטיין. במאי הגרסה הישראלית החדשה הוא ברנרד ביתן, המפיק בפועל אלי אטל והמנהל המוזיקלי גיורא ליננברג.

המחזמר, שנכתב על ידי ברנארד ביתן ולורן בן טטה, מגולל סיפור אהבה מוזיקלי אשר שוזר בתוכו את סיפורו של העם היהודי, משואה לתקומה. הוא עוקב אחר סיפורם של סמואל ורבקה, שהיו בילדותם במחנה הריכוז וההשמדה אושוויץ ונאבקים לשקם את חייהם. דרכם הצטלבה על סיפונה של ספינת מעפילים ששטה לארץ אחרי המלחמה. הם הגיעו לארץ כפליטים, החלו לבנות את חייהם החדשים, התיידדו והתאהבו זה בזו. אהבתם פרחה באווירה של תקווה לתקומה ולהתחדשות בארץ, בה מוקמת מדינת ישראל.

המחזה החל בהפקה מקומית בצרפת ואחר כך עלה גם בבריסל שבבלגיה ובז'נבה שבשווייץ, ומהפקתו נמסר כי הוצג בפני יותר מ-220 אלף צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully