וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק סיני מוציא שיר חדש שיצרו לו דודו טסה ושי המבר

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 10:24

לאחר שהזמר הוותיק הודח ביום חמישי מהתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" בקשת 12, הוא מוציא היום את השיר השנסיונרי "קיץ חדש". "זה השיר הראשון שאני כותבת לאמן אחר", מסרה שי המבר שיצרה את השיר עם דודו טסה, "בעצם התגשם לי כאן חלום גדול"

לאחר שהזמר הוותיק אריק סיני הודח ביום חמישי מהתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" בקשת 12, הוא מוציא היום שיר חדש בשם השנסיונרי "קיץ חדש", אותו כתבו שי המבר ודודו טסה שגם הלחין והפיק מוזיקלית.

"קיץ חדש זה השיר הראשון שאני כותבת לאמן אחר", מסרה שי המבר, "וזכיתי שזה יהיה לקולו של אחד מגדולי הזמר הישראלי אריק סיני. כתבתי את המילים יחד עם דודו טסה שהוא אחד האמנים שהכי השפיעו עלי ועל המוזיקה שלי, ובעצם התגשם לי כאן חלום גדול". האזינו לשיר (מעל).

סיני בן ה-74 היה המודח השמיני של "הכוכב הבא לאירוויזיון". מגישי התוכנית רותם סלע ואסי עזר בישרו לו כי מחרוזת משיריו תבוצע על ידי רביעיית הגמר שצפוי להתקיים ב-6 בפברואר. בגמר ייקבע מי ייצג את ישראל באירוויזיון שיתקיים השנה במאלמו שבשבדיה. רבע גמר "הכוכב הבא" צפוי להתקיים הערב (ראשון) בהשתתפות שבעת הזמרים המובילים של העונה. לגמר יעפילו ארבעה זמרים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully