וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש פסגה: צפו בעמיר לב והתזמורת האנדלוסית בביצוע לשיר "עננים שחורים"

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 12:24

המוזיקאי ולהקתו יחברו לראשונה לתזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד בניצוחו של אלעד לוי למופע מיוחד שיתקיים בבארבי החדש ב-5 בפברואר, ויבצעו את שירי אלבומו "פעם בחיים" בעיבודים חדשים ומתוזמרים. צפו בביצועם המרגש לקלאסיקה "עננים שחורים"

עמיר לב ואנסמבל התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד/צילום ועריכה: מייק אדרי, במאי: דודו בן זינו, עריכת סאונד: שלום תשובה

עמיר לב ולהקתו יחברו לראשונה לתזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד בניצוחו של אלעד לוי למופע מיוחד שיתקיים בבארבי החדש בנמל יפו ב-5 בפברואר. במופע, בהשתתפות של מעל ל-20 נגנים, יבוצעו שירי אלבומו של לב "פעם בחיים" בעיבודים חדשים ומתוזמרים ובהם "עננים שחורים" שרלוונטי לימינו (צפו בביצוע מרגש של לב והאנדלוסית לשיר - מעל), "כחול וירוק" (לו הוקדש פרק בפודקאסט הפופולרי "שיר אחד"), "ערב ראש השנה", "צרפת", "אחכה ליולי" ושיר הנושא "פעם בחיים" (שהיה שיר הפתיחה בסדרה "לתפוס את השמיים"). בעבר אמר לב שתמיד היו חסרים לו שמש וערק בשירים שלו. במופעים עם התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד מובטח שיהיה גם הרבה שמש וערק, לפחות במובן המטאפורי.

"פעם בחיים" הוא אלבום האולפן השלישי של של המוזיקאי בן ה-61, שיצא ב-1998 בהפקתו המוזיקלית של אמיר צורף. ניגנו בו איסר טננבאום, חיים לרוז, אמיר צורף, מוטי ביקובסקי, רונן שפירא ועמיר לב, שהיו גם שותפים לעיבודים המוזיקליים באלבום. "אחרי האלבום השני, החיים שלי השתנו", מסר לב. "הייתה לי משפחה, הייתי מחובר לגמרי לגיטרות אבל החיים היו עם סאונד אחר, סאונד של משפחה. לא לגמרי הבנתי איך עושים את זה, נשארים עם הגיטרות אבל עם עדינות ונשימה יותר ארוכה, יותר קרוב, פחות כוח. הלכתי עם אמיר צורף, רבנו עד שהגענו לאיזו נקודה. דקה אחרי שנפרדנו זה כבר היה מאוחר מדי להיפרד, אהבנו אחד את השני, אהבנו את השירים, ומאז אותה פגישה ברחוב ביאליק, אחרי שכבר הקלטנו את רוב האלבום, התחברנו והצלחנו להיות מי שאנחנו, הצלחנו לשנות במוזיקה את מה שהשתנה לנו בחיים".

כרטיסים, במחיר של 135 שקלים, ניתן לרכוש באתר הבארבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully