וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית סגל סיפר על חברו שנהרג בעזה - והתפרק בבכי בשידור

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 20:02

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 פרץ בבכי בזמן שסיפר על נפילתו של מכרו, רב סרן במילואים, יצהר הופמן, בן 36, מפקד פלגה בשלדג, בקרב בצפון רצועת עזה. "כששמעתי שיצהר הופמן נהרג, אמרתי אבל הוא כזה קטן. הוא היה הילד של השכנים", אמר. צפו

בווידאו: עמית סגל מתפרק בשידור חי בעקבות ההודעה על נפילתו של לוחם שלדג יצהר הופמן/חדשות 12

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, פרץ בבכי הערב (רביעי) בשידור חי, בזמן שסיפר על על נפילתו של מכרו, רב סרן במילואים, יצהר הופמן, בן 36, מאשחר, מפקד פלגה ביחידת שלדג, בקרב בצפון רצועת עזה. צפו בקטע (מעל).

לאחר שדובר צה"ל התיר זאת לפרסום, המגישה קרן מרציאנו הודיעה בחדשות 12 על נפילתו של הקצין הלוחם הופמן, שיתף עמית סגל כי הוא מכיר את הופמן. "הוא היה מפקד בשלדג, היה אחראי על הפיקוד על שיפא אחרי ההשתלטות על בית החולים וחזר לשם בעצם כאשר צה"ל חזר", אמר סגל, "החלל ה-9 של שלדג, החלל ה-15 של מכינת עלי, שני ביממה האחרונה".

"אני אומר לך, כששמעתי שיצהר הופמן נהרג", הוסיף סגל, "אמרתי אבל הוא כזה קטן. הוא היה הילד של השכנים. ממש מהבית ליד בעופרה. ואני זוכר את התמונות שלו משחק", בשלב זה השתנק סגל מהתרגשות, ביקש את סליחתה של מרציאנו, עצר לכמה שניות והתפרק בבכי. לאחר מכן הוסיף: "רק נגיד שבן דוד שלו, פיני, נפל גם ברצועת עזה לפני 20 שנה".

"איזו טרגדיה, וכמה אבידות אנחנו סופגים במלחמה הזאת", אמרה מרציאנו לסגל, "ניתן לך שנייה לקחת קצת אוויר". צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully